Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sharp LQ5AW136 aan VGA

Pagina: 1
Acties:

• Candymirror
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-11 14:28
Ik heb hier bovengenoemd schermpje liggen welke ik graag aan zou sluiten op een VGA kaart.
Ik heb de datasheet hier al gevonden.
Aan de hand hiervan heb ik al een klein beetje een basis schema getekend. Met de hulp van wat verschillende topics hierop tweakers.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.van.der.veen/Pic/schema%20LQ5AW136.gif
Nu vroeg ik me af of ik in deze opzet pin 22 van het LCD (CLK) ook nog moet aansluiten. Zo ja kan ik deze ergens van de vga uit afhalen. Zo niet dan heb ik pech en moet ik het schema aanpassen om op negative C-sync te draaien.

Daarnaast is er mischien nog iemand die een eenvoudige oplossing heeft om uit de PC de benodigde voedingsspanningen te halen van -5 volt (niet zo'n probleem) en +8 Volt.

De backlight heeft nog niet echt prioriteit maar als iemand hier ook nog een idee aver heeft, graag

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 20:07
Candymirror schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:32:

Daarnaast is er mischien nog iemand die een eenvoudige oplossing heeft om uit de PC de benodigde voedingsspanningen te halen van -5 volt (niet zo'n probleem) en +8 Volt.
bestaat er geen LM7808?

• Candymirror
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-11 14:28
Je hebt gelijk, in mijn haast ben ik vergeten de achterliggende gedachte van mijn vraag niet mee te nemen en daarnaast de vraag niet goed geformuleerd.

Eerlijk gezegd soldeer ik liever niet aan mijn ATX stekker of voeding om aan -5 volt te komen. Er zit dan waarschijnlijk niets anders op om een losse voeding te bouwen. Kan ik hier als basis een symetrische voeding voor gebruiken?

Verwijderd

zoek jezelf een oude at voeding om te starten.

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 20:07
of koop zo'n molex-connector, heb er nog wel eentje als je wilt