Toon posts:

ati mobility x700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb me rot liggen zoeken op het internet maar weinig tot niks gevonden. In mijn inspirion 6000 is het mogelijk om een pci (x) kaartje te plaatsen, voor video bv. geloof zelfs mini pci x16 dat het was (geen 100% zekerheid hoor!). Nu zat ik de denken aan een ati mobility x700 kaartje aangezien deze gewoon super presteren. Weet iemand waar die besteld kunnen worden, en hoeduur het zal zijn?! heb geen site kunnen vinden..

//masc

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik meende dat die uitbreiding voor andere dingen bedoeld was, namelijk Wifi en dat soort meuk. Er zijn upgrades mogelijk, maar ik vermoed dat zowel de X700 als de Inspirion daar beide niet geschikt voor zijn.......

Verwijderd

Topicstarter
Ecteinascidin schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:05:
Ik meende dat die uitbreiding voor andere dingen bedoeld was, namelijk Wifi en dat soort meuk. Er zijn upgrades mogelijk, maar ik vermoed dat zowel de X700 als de Inspirion daar beide niet geschikt voor zijn.......
wifi zit er al in. Maar kan die andere x300 er dan niet uit? is toch ook pci neem ik aan, want het is niet de standaard, maar de uitgebreide x300.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ben ff kwijt welke bus gebruikt werd, volgens mij is dat nog AGP. Maar ik heb net ff gekeken en volgens mij zit zoiets vrijwel altijd op het moederbord gesoldeerd. Dus je kan hem misschien losmaken (1200 pinnen doorknippen) en misschien dat een X700 chip erop past.....

Nee, volgens mij is die upgrade uitgesloten. Dell maakt dan ook meerdere types mobo. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ahzo.. jammer, ben van plan on cs1.6 en css te spelen op die laptop met externe muis en keyb, gaat beetje draaien? beide gelockt op 85 fps... ?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-08 10:26

Piggen

Lekker bakkie

De Inspiron 6000 kan niet geupgrade worden. Alleen de Inspiron 6000D heeft daar een uitbreidingsslot, alleen is die niet in Nederland verkocht.

Verwijderd

Topicstarter
Met dat draaien van cs en css bedoelde ik dan natuurlijk met een 1.86 centrino 1024MB DDR2, X300 128mb en niet het standaard maar ook niet het beste scherm. Games zijn beide fps gelocked @ 85..
Iemand?

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 23:04

Pubbert

random gestoord

CS 1.6 draait al vlot op een X300 kaartje wat in zo'n Inspirion6000 zit, CSS gaat niet zo soepel, maar 800x600 moet nog vlot gaan.

Die PCI in je laptop is een Mini-PCI poort, en niet geschikt voor grafische kaarten, vooral bedoeld voor Wifi en Bluetooth.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Thund3r schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:32:
CS 1.6 draait al vlot op een X300 kaartje wat in zo'n Inspirion6000 zit, CSS gaat niet zo soepel, maar 800x600 moet nog vlot gaan.

Die PCI in je laptop is een Mini-PCI poort, en niet geschikt voor grafische kaarten, vooral bedoeld voor Wifi en Bluetooth.
Oki thnx :) dat was alles wat ik moest weten..
Draai CS en CSS toch op 800*600.. Moet alleen weten of ik het kan draaien zonder fps drops... / lag...
Pagina: 1