Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe tel.boek uit Samsung E330 met defect display krijgen

Pagina: 1
Acties:

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Beide displays zijn onherstelbaar beschadigd en onleesbaar geworden. De rest functioneerd. Ik zou kunnen proberen de gegevens naar de sim te kopieren en dan op een andere GSM maar zonder display is dat riskant. Kan ik met een datakabel alles uitlezen en op de Sim zetten? Dat lijkt me de beste oplossing maar ik heb daar nooit mee gewerkt.

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Datakabel is een goede oplossing. Dan kun je de gegevens uitlezen met de Samsung software op je pc en kopiëren naar je sim.

Dus:Piece of cake :)

[ Voor 82% gewijzigd door Ruzor op 20-02-2006 15:11 ]

[This is what you get when you mess with us]

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 23:45
je kunt geen gegevens met een datakabel op een sim zetten. Je kunt met een datakabel alle gegevens naar een PC zetten, en dan van de PC weer op een nieuw toestel (als het goed is).

Je kunt ook proberen zonder scherm en datakabel zo veel mogelijk (namen + nummers) naar je sim te kopieren, als je die sim in een nieuw/ander toestel stopt, werken die gegevens sowieso.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Als je gewoon je handleiding pakt kun je precies zien in welke menu's je je sim kunt kopieren.

Als je dat zo indrukt op je telefoon kan er weinig misgaan imho behalve als je Parksinson hebt!

Als je aan 'n datakabel kunt komen, moet je dat uiteraard eerst proberen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik zit met twee additionele problemen. Mijn volgende toestel wordt weer een Nokia en als ik Samsung software gebruik vermoed ik dat ik niet direct mijn Nokia geheugen kan beschrijven. Dus als ik met een datakabel niet op mijn SIM kan schrijven ben ik niet volledig geholpen. Ik zou dan wel de nummers uit kunnen lezen en zelf op de nieuwe telefoon zetten.

Het kopieren zonder menu is lastiger dan je denkt. Als ik een keer verkeerd klik (omhoog of omlaag voor JA/NEE?!?!) dan staat of alles én op de SIM én op de GSM of ik wis teveel. Riskant ook zonder Parkinson.

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 23:45
CLB schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:04:
Als je gewoon je handleiding pakt kun je precies zien in welke menu's je je sim kunt kopieren.

Als je dat zo indrukt op je telefoon kan er weinig misgaan imho behalve als je Parksinson hebt!

Als je aan 'n datakabel kunt komen, moet je dat uiteraard eerst proberen
In veel handleidingen staan niet alle sub-menu opties (helaas...)

Koogeekhan> vaak kan je met de bijgeleverde PC software je nummers ook exporteren naar een .csv bestand (tekst + spaties). En dat kan je dan weer importeren in de PC software van je nieuwe telefoon en vervolgens naar je nieuwe gsm overzetten. (maar het is wel een gedoe, via je sim is vaak veel sneller)

[ Voor 7% gewijzigd door Rrob op 20-02-2006 17:14 ]

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

koekeeghan schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:48:
Ik zit met twee additionele problemen. Mijn volgende toestel wordt weer een Nokia en als ik Samsung software gebruik vermoed ik dat ik niet direct mijn Nokia geheugen kan beschrijven. Dus als ik met een datakabel niet op mijn SIM kan schrijven ben ik niet volledig geholpen. Ik zou dan wel de nummers uit kunnen lezen en zelf op de nieuwe telefoon zetten.

Het kopieren zonder menu is lastiger dan je denkt. Als ik een keer verkeerd klik (omhoog of omlaag voor JA/NEE?!?!) dan staat of alles én op de SIM én op de GSM of ik wis teveel. Riskant ook zonder Parkinson.
What's the problem? Je kunt WEL met de software (via de datakabel) op je sim schrijven.

en dan stop je de sim gewoon in je Nokia. Wil je ze niet op de sim laten staan, kun je ze via de telefoon of via de pc in je telefoon zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Ruzor op 20-02-2006 18:34 ]

[This is what you get when you mess with us]

Pagina: 1