Toon posts:

Informatie traditionele database

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb de opdracht gekregen van een leraar om een presentatie te houden over traditionele databases. Ik heb een beetje gezocht op het internet naar informatie, maar tot op heden ben ik niks bruikbaars tegengekomen.

Heeft iemand misschien een linkje voor mij?

Bij voorbaat dank!!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:56

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik denk dat je relationele databases bedoelt...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
traditionale databases bestaan al erg lang - de monniken zijn er mee begonnen. Handgeschreven, locking gaat per kast, en voor transacties zul je goede methodes moeten ontwikkelen wil je alles netjes houden. Grote hoeveelheden gegevens selecten kan, maximum is afhankelijk van het formaat van tafels die aanwezig zijn.

Verwijderd

Bedoelt hij met traditionale databases pre-relationele databases?: platte databases, netwerk databases, hiërarchische databases. Het kan werkelijk zo breed zijn als je wilt. Heb je al wat standaard zoekwerk op internet gezocht?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb de opdracht gekregen van een leraar om een presentatie te houden
Dan zie ik niet helemaal in waarom wij nu deze vraag van jou voor onze kiezen krijgen; heb je zelf uberhaupt al iets geprobeerd?
Ik heb een beetje gezocht op het internet naar informatie
Waar heb je 'een beetje' naar gezocht dan; welke termen; en welke informatie ben je al tegen gekomen? Lees ook dit even door voor informatie over het openen van een topic :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik ben bang dat je inderdaad je defintie van of 'bruikbaar', of 'beetje' moet bijstellen. Het hele idee van een dergelijke presentatie is vast juist dat je zelf onderzoek doet en als hij (zij) het onderwerp bedacht zal er vast ook wel wat over zijn te vinden. En dat is er ook zat, dat kan ik je zo vertellen.

Helemaal als je blijkbaar zelf de richting van de presentatie mag bepalen. Er valt zo veel over te vertellen dat je of een bepaald onderdeeltje kan pakken, of 6 uur lang kan praten over "traditionele" DB's in het algemeen. Dus komen we terug op wat je eigen denkrichting en andere gedachten zijn over het onderwerp. Er zal hier niemand even een powerpoint bestand online zetten voor je :)

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 20-02-2006 17:50 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1