Opmerking over uitslag T.net Hardewarenweggeverij - feb '06

Pagina: 1
Acties:

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Ik snap iets niet, mischien kan iemand anders me daar wat opheldering over geven.

Dit was de vraag:

Geef het antwoord op de volgende vraag:
Op hoeveel verschillende FM-radiostations kan de te winnen speler maximaal afstemmen?

Dit is volgens jullie het antwoord:

daarin het juiste antwoord, te weten '0'; de iAudio X5V heeft namelijk geen fm-radio aan boord. Veel inzenders waren nauwgezet aan het zoeken gegaan en hadden dat detail niet over het hoofd gezien, maar dat gold lang niet voor iedereen.

Als ik dan vervolgens op de site van de fabrikant kijk tref ik toch echt dit aan:

MP3, OGG, WMA, ASF, FLAC, WAV, MPEG4* (video) playback, FM Radio Receiver and Recording, Voice Recording, Line-In Recording

Dit betekend dat je zelfs in staat bent op live radio op te nemen op het apparaat.

Hier voor de specs: http://eng.iaudio.com/product/product_X5_spec.php

Dus was ik benieuwd waar jullie je info vandaan hebben, want imo klopt er ergens iets niet helemaal.
Wie roept :)

Making an ass of myself since the 70's

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je had wat beter moeten zoeken de X5V versie , is de versie ZONDER Fm radio, dat was dus heel de catch ;)

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:58

Inge Janse

post-l33t

De website van iAudio is inderdaad bijzonder stil over dit detail (ze vermelden het type niet eens, for that matter). Niettemin doet een 'iaudio x5v'-zoekopdracht wonderen. Check bijvoorbeeld http://www.mp3players.co.uk/site/uk/iaudio_x5.html

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Christoph schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:54:
Je had wat beter moeten zoeken de X5V versie , is de versie ZONDER Fm radio, dat was dus heel de catch ;)
Mag jij hem mij aanwijzen op de site van de fabrikant. Het lijkt me toch dat die het wel correct op zijn/haar site zal hebben staan... :)

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:58

Inge Janse

post-l33t

shaggy8675 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:57:
[...]

Mag jij hem mij aanwijzen op de site van de fabrikant. Het lijkt me toch dat die het wel correct op zijn/haar site zal hebben staan... :)
Dat is het gekke: ze hebben dit type helemaal niet op hun site staan, terwijl de X5V toch echt bestaat. Alle informatie op hun site is dus correct, aangezien dit over een ander type gaat (namelijk de X5).

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

Vergelijk eens:
http://www.mp3shop.nl/product/18427
met
http://www.mp3shop.nl/product/16289

En zie dus "de waarheid" ;). De X5v is trouwens (volgens mp3shop) discontinued, wat kan verklaren dat deze niet meer op de site staat. De fabrikant had waarschijnlijk nog een voorraadje liggen waar ze vanaf wilden.

[ Voor 45% gewijzigd door RSpliet op 20-02-2006 14:17 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-02 13:54
Christoph schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:54:
Ik heb van een site de PDF gedownload van de hele X5 serie, daarin staat toch égt (heb m hier voor mn neus) hoe je in de hele X5 serie kunt afstemmen op zenders en hoe die op te nemen...dus ik vind het ook n beetje raar. En stél dat ik het fout heb vind ik het nogal flauw/raar als het nog niet eens op de site van de fabrikant (evt. verstopt) staat en wel op 1 of andre MP3shop...alsof die het beter weten als de fabrikant. Waar heeft MP3shop die info dan van?Ik heb zeer uitgebreid gezocht en met deze PDF toch echt het antwoord gevonden dacht ik :?

[ Voor 8% gewijzigd door Ruben [NL] op 20-02-2006 14:26 ]

• Christoph
  • Niet online
Het is ook stom om alleen uit te gaan van de site van de fabrikant.
Maybe raar maar helaas zijn die niet allemaal zo up2date als we zouden willen.

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Christoph schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:34:
Het is ook stom om alleen uit te gaan van de site van de fabrikant.
Maybe raar maar helaas zijn die niet allemaal zo up2date als we zouden willen.
Ehh dat klinkt natuurlijk net zo zinig als zeggen dat je voor de nieuwe Peugeot 207 het beste kan kijken op de site van autodiscounter.nl....

Als de fabrikant het al niet goed heeft, hoe heb je dan zekerheid dat een verdeler het wel correct heeft?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

shaggy8675 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:48:
Als de fabrikant het al niet goed heeft, hoe heb je dan zekerheid dat een verdeler het wel correct heeft?
Omdat we geen enkele reden hebben om je op te lichten, dat ding gaat sowieso verstuurd worden naar een gebruiker van tweakers.net ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Christoph
  • Niet online
shaggy8675 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:48:
[...]

Ehh dat klinkt natuurlijk net zo zinig als zeggen dat je voor de nieuwe Peugeot 207 het beste kan kijken op de site van autodiscounter.nl....
Altijd verstandig om even langs de dealer te gaan he, in plaats van uit te gaan van de opties die op de site van peugeot staan.. ;)

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:56

Piggen

Lekker bakkie

Het lastige aan het verhaal is dat de X5V alleen in Europa verkrijgbaar is. Daarom staat hij niet op de internationale sites van iAudio.

Maar, zoals gezegd, met wat zoeken was het makkelijk te vinden.

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
moto-moi schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:55:
[...]

Omdat we geen enkele reden hebben om je op te lichten, dat ding gaat sowieso verstuurd worden naar een gebruiker van tweakers.net ;)
Huh, wie beschuldigt er hier van oplichting? Voor mijn part word ie naar de paus verstuurd...

Het ging erom dat het niet echt duidelijk was wat de functies van het apparaat nu waren in combinatie met de vraag(vraagstelling) uit de prijsvraag.

Ik heb het eea nagespeurd, en het blijkt idd dat het app. in het verleden leverbaar is geweest zonder FM ontvangst, maar dit nu niet meer het geval is af fabrikant.

Ik had het dus idd fout, maar niet zonder reden denk ik.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
shaggy8675 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:08:
[...]

Huh, wie beschuldigt er hier van oplichting? Voor mijn part word ie naar de paus verstuurd...

Het ging erom dat het niet echt duidelijk was wat de functies van het apparaat nu waren in combinatie met de vraag(vraagstelling) uit de prijsvraag.

Ik heb het eea nagespeurd, en het blijkt idd dat het app. in het verleden leverbaar is geweest zonder FM ontvangst, maar dit nu niet meer het geval is af fabrikant.

Ik had het dus idd fout, maar niet zonder reden denk ik.
Het is natuurlijk net niet de bedoeling dat 100% van de deelnemers binnen 2 seconden het goede antwoord heeft, anders kunnen we net zo goed geen vraag stellen en de prijs gewoon meteen verloten. Men moet er wel iets voor doen. Ik schat dat - ondanks het kleine lettertje v achter X5 - driekwart van de inzenders er niet in trapten het goede antwoord vonden.

Volgende keer beter; we hebben voorlopig de intentie dit om de maand te herhalen, dus er komen nog gelegenheden genoeg waarschijnlijk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Cookie op 20-02-2006 18:43 ]

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
testcase schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:15:
[...]
Het is natuurlijk net niet de bedoeling dat 100% van de deelnemers binnen 2 seconden het goede antwoord heeft, anders kunnen we net zo goed geen vraag stellen en de prijs gewoon meteen verloten. Men moet er wel iets voor doen. Ik schat dat - ondanks het kleine lettertje v achter X5 - driekwart van de inzenders er niet in trapten het goede antwoord vonden.

Volgende keer beter; we hebben voorlopig de intentie dit om de maand te herhalen, dus er komen nog gelegenheden genoeg waarschijnlijk :)
Wanneer wordt eigelijk de uitslag bekend gemaakt? Of heb ik wat gemist en is die al geweest? :)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Pagina: 1