Ik boek net weer eens een factuur van dit bedrijf in en vraag me echt af of ik voor de porto's die wij hebben verplicht ben te betalen aan dit agentschap..
Het gaat niet om een gigantisch bedrag maar goed.. 6 x 12 euro per jaar.. Toch kan ik daar wel wat beters mee als die vergunning niet nodig is..
Waar betaal je namelijk voor ? Ministerie van Economische zaken staat wel boven aan hun organigram maar goed..
Als ik een vaste radio frequentie zou hebben (denk aan radio in de zin van 538/3fm) en je zou anderen kunnen storen.. Maar de halve wereld loopt met porto's rond...En het is niet zo dat je met je porto een infrastructuur oid gebruikt...
Volgens hen zelf:
Het gaat niet om een gigantisch bedrag maar goed.. 6 x 12 euro per jaar.. Toch kan ik daar wel wat beters mee als die vergunning niet nodig is..
Waar betaal je namelijk voor ? Ministerie van Economische zaken staat wel boven aan hun organigram maar goed..
Als ik een vaste radio frequentie zou hebben (denk aan radio in de zin van 538/3fm) en je zou anderen kunnen storen.. Maar de halve wereld loopt met porto's rond...En het is niet zo dat je met je porto een infrastructuur oid gebruikt...
Volgens hen zelf:
Weet iemand hoe dit precies zit?Agentschap Telecom draagt elke dag opnieuw zorg voor het beheer van het radiofrequentiespectrum in Nederland en houdt zich bovendien bezig met het verruimen en optimaliseren van het gehele elektronische communicatiedomein.
[ Voor 5% gewijzigd door ViNyL op 20-02-2006 12:51 ]