Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Goedendag allemaal,

Ik heb het volgende apparaatje besteld :
Philips HDD6320 30GB[url]http://http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/catalog.jsp?fhquery=fh_secondid%3Dhdd6320_00_nl_consumer%26fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fnl_NL%2Fcategories%3Ccatalog_nl_consumer%2Fcategories%3Cportable_entertainment_gr_nl_consumer%2Fcategories%3Cmp3_players_ca_nl_consumer%26&productId=HDD6320_00_NL_CONSUMER&activeCategory=PORTABLE_ENTERTAINMENT_GR_NL_CONSUMER&fredhopperpage=detail.jsp&language=nl&country=NL&catalogType=CONSUMER&proxybuster=Y41GLLBGP4IIJJ0RMRESHQVHKFSEKI5P[/url]

Dus heb hem afgelopen zaterdag binnen gekregen, maar het volgende is er aan de hand. de Software cd die erbij zit werkt niet.
( heb hem getest op verschillende Cd-rom spelers ).
Contact gehad met Philips klantenservice, en ik moet de cd-rom mee sturen en kopie van de bon. dan krijg ik er 1 terug gestuurd. Naja zogezegd zo gedaan. alleen het probleem is dat ik a.s. Donderdag op vakantie ga. en ik er dan toch wel graag gebruik van wil maken.

Op het moment dat ik hem aansluit, detecteert hij hem als een USB drive en kan ik standaard Windows XP drivers installeren ( dit gedaan. ) Volgens mijn apparaat beheer werkt het apparaat goed, ik zie helaas niks in Windows verkenner, en op het moment dat ik wil gaan sychro met Windows Media player 10. zegt hij dat het apparaat niet aangesloten is.

Dus ik het volgende proberen ( volgens de Philips help site )
PC Software gedownload van deze site.
en gerund. dan installeert hij MPT man. dit werkt allemaal goed.
Alleen weer kan ik hem nergens vinden of Sychro.

Na wat verder gezocht te hebben kwam ik het volgende tegen :
Hij detecteert mijn Go Gear wel.

Alleen ik hem de Film/muziek device manager niet geïnstalleerd en hoogst waarschijnlijk ( neem ik aan ) lukt het daarom niet om een Sychro vanaf Windows Media player 10 te kunnen uitvoeren.
Deze software staat op die cd.

Heeft iemand nog tips of iets dergelijks ?
Want het is toch verdomd zonde om dit mooie apparaatje niet mee te nemen op vakantie

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:27
Als ie gezien wordt als USB opslagdrive is het dan niet al mogelijk om er MP3's op te zetten? Misschien dat je MP3-speler er dan al wat mee kan :)

The devil is in the details.

• Vecodo
December schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:34:
Als ie gezien wordt als USB opslagdrive is het dan niet al mogelijk om er MP3's op te zetten? Misschien dat je MP3-speler er dan al wat mee kan :)
Ja dat dacht ik dus ook, Alleen ik zie hem niet in mijn Windows verkenner als Tijdelijke drive.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 20:55
Ok, maar bijvoorbeeld een iPod moet eerst geinitializeerd worden voordat je er data op kan slaan.

Heb je bij je disk manager ook niet een extra drive staan? Dat je er dus nog een partitie op moet aanmaken?

• Vecodo
sorted.bits schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:02:
Ok, maar bijvoorbeeld een iPod moet eerst geinitializeerd worden voordat je er data op kan slaan.

Heb je bij je disk manager ook niet een extra drive staan? Dat je er dus nog een partitie op moet aanmaken?
Jammer genoeg heb ik hem niet bij mij, vanavond krijg je het antwoord

Zoja als hij erbij staat pationeren ?

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb dat met de 20GB versie meegemaakt.
Wat een k*t software levert Philips bij die MP3 spelers.
Zoek eens op google voor een alternatief, er bestaat een freeware alternatief wat beter en in ieder geval veel stabieler is.

• Vecodo
boomsma schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:14:
Heb dat met de 20GB versie meegemaakt.
Wat een k*t software levert Philips bij die MP3 spelers.
Zoek eens op google voor een alternatief, er bestaat een freeware alternatief wat beter en in ieder geval veel stabieler is.
Jij had dus ook een brakke software CD ?
Wat voor alternatief moet ik zoeken dan ?

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-11 19:25
Check [MP3-Speler] Philips GoGear HDD6320, HDD1620 en HDD1420 Misschien kun je hier wat vinden.

• Vecodo
Hmss je hebt dus geen speciafiek Software nodig om hem te gebruiken,
Vanavond zal ik SP2 eens installeren.
Kijken of dan alles goed werkt..

i keep you up 2 date !

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vaag probleem.
Hij werkt met WMP10, dat betekent dat het een MTP device is. Het klopt dat je die niet te zien krijgt als een externe harde schijf. Het is namelijk ook geen externe harde schijf, maar een MTP device. MTP vertoont wel overeenkomsten met UMS, maar er zitten een paar verschillen in.

Voor syncen met WMP10 heb je alleen WMP10 nodig, dus dat zou betekenen dat je de software op de cd opzich niet nodig hebt, maar ik kan het ook mishebben.
Probeer anders eens een Windows Update. En SP2 kan misschien ook wel eens helpen.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-11 19:25
Als je de gebruikershandleiding leest zie je dat hij alleen maar werk MET SP2. En dan werkt hij ook als harde schijf. Het probleem licht alleen maar aan het updaten van je Windows, als je SP2 er op hebt staan moet alles het weer doen.
Pagina: 1