Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goedkope smartphone gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een poosje op zoek naar een smartphone, die niet al teveel geld kost en hij is eigenlijk bedoeld voor 'erbij'. Maar ik kan niet echt slagen. Ik ben dus op dit moment op zoek naar een losse simlockvrije goedkope smartphone max 200 euro, die niet al te nieuw hoeft te zijn. Met of zonder camera, maakt niet uit. Ik hoop dat jullie nog een aantal goede acties voor mij hebben.

ps; moderators als dit niet het goede (sub)forum is; sorry maar ik kon niet zo snel een beter vinden. Mocht deze er wel zijn verplaats de topic dan gerust.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
heb je al eens op marktplaats gekeken??

geef hier iig de functies aan die je smartphone zou moeten kunnen welke OS dat hij moet draaien of terwijl geef eens wat meer info

[ Voor 65% gewijzigd door andreict op 20-02-2006 12:28 ]

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:09
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:26:
Ik ben al een poosje op zoek naar een smartphone, die niet al teveel geld kost en hij is eigenlijk bedoeld voor 'erbij'. Maar ik kan niet echt slagen. Ik ben dus op dit moment op zoek naar een losse simlockvrije goedkope smartphone max 200 euro, die niet al te nieuw hoeft te zijn. Met of zonder camera, maakt niet uit. Ik hoop dat jullie nog een aantal goede acties voor mij hebben.

ps; moderators als dit niet het goede (sub)forum is; sorry maar ik kon niet zo snel een beter vinden. Mocht deze er wel zijn verplaats de topic dan gerust.
Motorola MPX200, kost bijna niets, kan je er nog een geheugenkaartje van 512mb bijstoppen, en blijf je makkelijk binnen je budget.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Lees de I&T Policy eerst eens even, we verwachten op GoT dat je zelf zoekt en een dergelijke beslissing zelf maakt.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.