Hoe op de E3 geraken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Er staat binnenkort een reisje van 4 weken naar Amerika gepland. Alle grote zaken van New York over Las Vegas naar Los Angeles staan gepland. Nu wil het dat de jaarlijkse E3 gepland staat in LA, en dat we toevallig rond die periode daar gaan zijn.

De vraag is nu hoe je daar binnen geraakt. is dit iets exclusief voor VIP's en andere genodigden? Kan Jan Modaal daar ook binnen geraken en zoja, wat gaat het hem ongeveer kosten? Hoe bestel je tickets (if possible), en wat voor opties en sites heb je hierbij?

Ik kan me voorstellen dat er meer tweakers zijn die de E3 eens willen bezoeken, misschien dat er al vrij veel info in ons midden is.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet alleen dat het vanaf die 2 (of 3de?) dag voor het publiek ook toegankelijk is, en dat je 18 of ouder moet zijn :P

[edit] Oh gek had meerdere keren gelezen dat er ook gewoon publiek rondloopt. Hmm mischien mocht het in eerdere jaren wel.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

http://www.e3expo.com/attendees/faq.aspx#
Is the show open to the public?
No, E3 is not open to the general public. E3 is a trade event and only professionals from the industry will be allowed to attend. Individuals who are not able to document their direct and current professional affiliation to the interactive entertainment industry are not qualified to attend E3. All E3 attendees are required to show government-issued photo I.D. (such as a driver's license or passport) upon request.
Dus je moet kunnen aantonen dat je een direkte en professionele binding met de interactieve entertainment industrie hebt ;)

Dat had je ook zelf kunnen vinden?

[ Voor 4% gewijzigd door Maasluip op 20-02-2006 11:29 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Moet er overheen gekeken hebben dan, want heb dat ding echt wel gelezen gehad... }:O

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds een paar jaar kan iedereen tickets kopen, tot grote ergernis van journalisten - http://www.e3expo.com/attendees/pricing.aspx

ik hoop dat je een goed gevulde portemonnee hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:01:
sinds een paar jaar kan iedereen tickets kopen, tot grote ergernis van journalisten - http://www.e3expo.com/attendees/pricing.aspx

ik hoop dat je een goed gevulde portemonnee hebt ;)
Prijs valt me wel mee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Kan je niet zeggen dat je voor tweakers.net wat moet "uitzoeken" :+

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:04:
[...]

Prijs valt me wel mee eigenlijk.
De prijs van een high-end videokaart voor een dagje door HCC herrie & drukte, maal duizend lopen. Lijkt mij een uitstekende deal ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:01:
Dat zijn de prijzen voor workshops en seminars die je kunt volgen op de show. Het is en blijft een industry only event dat alleen toegankelijk is voor mensen in de entertainment industrie of pers. Wel is het zo dat je op uitnodiging van een deelnemer een pas kunt krijgen om er rond te lopen.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Thread op het Amerikaanse Gaming-Age Forum

Misschien dat je daar nog wat uit kunt halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:12:
[...]

De prijs van een high-end videokaart voor een dagje door HCC herrie & drukte, maal duizend lopen. Lijkt mij een uitstekende deal ja :P
Inderdaad, draai je toch lekker niet in SLI :9
Pagina: 1