Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Een of ander bedrif heeft ook een systeem gemaakt met een zender en een ontvangertje.. Kan je vast wel 20 meter ver mee komen..
Ben alleen ff naam kwijt.. Geloof ik van de makers van Stargate..
Ben alleen ff naam kwijt.. Geloof ik van de makers van Stargate..
Da's toch die serie met Macgyver ?Geloof ik van de makers van Stargate..
Marmitek Giga draadloos of zoiets. kun je bestellen bij mycom (http://www.mycom.nl)
20 meter composiet is niet te doen. het signaal zal nooit goed over die kabel komen. ik heb ooit 15 meter geprobeerd, maar het beeld was totaal waardeloos.
20 meter composiet is niet te doen. het signaal zal nooit goed over die kabel komen. ik heb ooit 15 meter geprobeerd, maar het beeld was totaal waardeloos.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Die zendertjes zuigen zwaar.
20 meter moet makkelijk kunnen heb wel 100 meter gebruikt. Hangt natuurlijk wel van de kwaliteit van het signaal dat aangeboden wordt af.
Anders ff een versterkertje ertussen.
Greetz Jur.
20 meter moet makkelijk kunnen heb wel 100 meter gebruikt. Hangt natuurlijk wel van de kwaliteit van het signaal dat aangeboden wordt af.
Anders ff een versterkertje ertussen.
Greetz Jur.
Precies Jur,
volgens die man in de winkel was/is 20 meter geen enkel probleem mits je a-kwaliteit kabels gebruikt.
Jur-> waar haal je zo een signaal versterker ? hoe duur zijn die ongeveer ?
Is het signaal van een TV-out van een Hollywood Plus MPEG2 kaart sterk genoeg ?
volgens die man in de winkel was/is 20 meter geen enkel probleem mits je a-kwaliteit kabels gebruikt.
Jur-> waar haal je zo een signaal versterker ? hoe duur zijn die ongeveer ?
Is het signaal van een TV-out van een Hollywood Plus MPEG2 kaart sterk genoeg ?
Signaalversterker kun je o.a. kopen bij de Kijksh :rp. Kost ong. 40 piek.
Fijne dudes.. de kabel versterkers waar jullie het over hebben is bedoeld om een tv kabel signaal te versterken.. dat gaat niet werken met een composiet video signaal..
20 meter kan gemakelijk.. ga naar een kabelboer een koop coax cabel.. ja datzelfde spul als je achter in je tv hebt hangen..
75ohm.. werkt perfect !!
20 meter kan gemakelijk.. ga naar een kabelboer een koop coax cabel.. ja datzelfde spul als je achter in je tv hebt hangen..
75ohm.. werkt perfect !!
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
tbusquet ->
Kijk aan jouw antwoord heb ik wat. Nu de ham-vraag, waar haal ik 20 m compositie tegen redelijke prijs. 4,65 de meter vind ik echt teveel.
Kijk aan jouw antwoord heb ik wat. Nu de ham-vraag, waar haal ik 20 m compositie tegen redelijke prijs. 4,65 de meter vind ik echt teveel.
Verwijderd
coax kabel kost volgens mij iets van 2-3 piek per meter...veel goedkoper iig niet. Maar je kan composite toch niet omzetten naar coax?
Ik heb het natuurlijk niet over die suffe hoog frequent versterkertjes ,maar ook een versterkertja voor gewoon video signaal kan je gewoon halen bij de electronica shop.
Het enige verschil tussen hoogfrequent coax en "video" coax is het omage(schrijf je dat zo?).
Die "video" coax is vaak ook wat dunner.
Ik kan je aanraden om er 2 BNC connectoren aan te zetten(ipv gare tulp),want die zijn er speciaal voor.
Het omzetten van composiet naar Hoog Frequent kan ik je niet aanraden want dat vermindert de kwaliteit enorm(daarom zuigen die zendertjes zo zwaar,want die doen dat),of je moet natuurlijk een hoop munten er tegen aan gooien
Greetz Jur.
Het enige verschil tussen hoogfrequent coax en "video" coax is het omage(schrijf je dat zo?).
Die "video" coax is vaak ook wat dunner.
Ik kan je aanraden om er 2 BNC connectoren aan te zetten(ipv gare tulp),want die zijn er speciaal voor.
Het omzetten van composiet naar Hoog Frequent kan ik je niet aanraden want dat vermindert de kwaliteit enorm(daarom zuigen die zendertjes zo zwaar,want die doen dat),of je moet natuurlijk een hoop munten er tegen aan gooien
Greetz Jur.
Pagina: 1