4 schermen op 6600gt 2 geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Hallo,

Zoals hier boven beschreven wil ik 4 schermen aan sluiten op me pc en heb er maar op 2 beeld.
Nu heb ik nog niet zoveel ervaring met sli en pci expres maar van wat ik begrepen heb moet ik de sli birdge NIET gebruiken. Ik zie wel 2 kaarten los van elkaar in windows kan er alleen maar van in 1 van de 2 instellingen aanpassen etc. wie weet wat ik moet doen om beeld te krijgen op alle 4 de schermen.

spec,s
asus a8n sli
amd64 3500+
2x 512 dual channel
2x xfx 6600 gt
80 gig maxtor

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je ook voor de kaarten de dualview mogelijkheid geinstalleerd? Dat moet je sowieso doen wil je gebruik maken van de dualmonitor functie van een videokaart. Als je dit doet kun je per kaart 2 monitoren aansturen dus moet het lukken om een quad monitor setup te bouwen :)

• Terran
  • Nu online
dualview :)nog nooit van gehoord zal ff opzoeken en downen thx

• mr_obb
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Als je ze in SLI hebt opgesteld, dan zal er altijd maar een kaart beeld geven. Als je op 4 schermen beeld wilt, dan moet je dus SLI uitschakelen.

• Terran
  • Nu online
ja ik heb sli uitgeschakelt en de asus kaart op 2 kaarten gezet.

• Terran
  • Nu online
Probleem opgelost probleem zat inderdaad in windows dual view ik had verwacht dat de de 2e kaart het in dos ook zou doen maar dat was niet zo. bedankt allemaal

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 16:42
draai jij nog DOS!?!?!?!?! 8)7

U vraagt, wij antwoorden.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Terran888 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:30:
Probleem opgelost probleem zat inderdaad in windows dual view ik had verwacht dat de de 2e kaart het in dos ook zou doen maar dat was niet zo. bedankt allemaal
DOS is niet echt in staat om overweg te kunnen met meerdere monitoren (ook totaal zinloos voor een OS met CLI). Dat betekent dat je op 2 monitoren beeld zal krijgen in jouw situatie waarbij deze in clone mode staan (heb ik ook met mijn XFX 5700XT kaart, die geeft bij het booten 2 dezelfde schermen, maar in windows zijn deze wel gewoon aan te sturen).
Pagina: 1