Goedemorgen,
Ik zit met het volgende probleem: Om de problemen die we ondervinden om te connecten met een java webservice vanuit onze ASP.Net code willen we graag gebruik maken van de volgende oplossing:
http://weblogs.asp.net/jan/archive/2004/05/08/128394.aspx
Het voorbeeld laat zich als volgt vertalen naar onze situatie, zie hieronder (er staat c++, moet C# zijn):
Als ik hier nu een object van instantier en deze vervolgens gebruik om data op te halen mbv de volgende code:
Dan krijg ik de volgende melding:
Deze heeft betrekking op de laatste regel code waar we digidLogin aanroepen om ons een loginresponse te geven.
Iemand enig idee wat we fout doen? Ik kan geen fout vinden in onze code.
Ik zit met het volgende probleem: Om de problemen die we ondervinden om te connecten met een java webservice vanuit onze ASP.Net code willen we graag gebruik maken van de volgende oplossing:
http://weblogs.asp.net/jan/archive/2004/05/08/128394.aspx
Het voorbeeld laat zich als volgt vertalen naar onze situatie, zie hieronder (er staat c++, moet C# zijn):
C++:
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| public class ELoketServicesSubClass : ELoketService.ELoketServices { private static PropertyInfo requestPropertyInfo = null; public ELoketServicesSubClass() { } protected override System.Net.WebRequest GetWebRequest(Uri uri) { WebRequest request = base.GetWebRequest(uri); if (requestPropertyInfo == null) // Retrieve property info and store it in a static member for optimizing future use requestPropertyInfo = request.GetType().GetProperty("Request"); // Retrieve underlying web request HttpWebRequest webRequest = (HttpWebRequest)requestPropertyInfo.GetValue(request, null); // Setting KeepAlive webRequest.KeepAlive = false; return request; } } |
Als ik hier nu een object van instantier en deze vervolgens gebruik om data op te halen mbv de volgende code:
C++:
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| //invoke proxy web service object ELoketServicesSubClass javaServices = new ELoketServicesSubClass(); javaServices.Timeout = 600000; //Pass loginname and password to the webservice // and store the response in the loginResponse object ELoketServicesUser_digidLogin_Out loginResponse = new ELoketServicesUser_digidLogin_Out(); loginResponse = javaServices.digidLogin(txtLoginName.Text.ToString(), txtLoginPassword.Text.ToString()); |
Dan krijg ik de volgende melding:
code:
1
| Object reference not set to an instance of an object. |
Deze heeft betrekking op de laatste regel code waar we digidLogin aanroepen om ons een loginresponse te geven.
Iemand enig idee wat we fout doen? Ik kan geen fout vinden in onze code.