Toon posts:

Hulp bij het maken van een script gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik ben bezig met het maken van een aanmeld script voor een 2003 server met xp clients.. Wat het script moet kunnen is het volgenden.

Wanneer de client aanmeld, moet de client een bestand uit een bepaalde directory halen, en locaal op de c:\ plaatsen, dit bestand moet echter wel continue gewijzigd kunnen worden.
Dus wanneer het betand van naam veranderd, moet hij het gewoon zonder problemen blijven copieren.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat kan je prima met het commando COPY doen.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dat had ik inderdaad, maar het gaat er om dat wanneer het beatand van naam veranderd, dat hij het dan ook doet.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als jij zorgt dat het te kopieren bestand in een aparte directory staat, kan je ongeacht welke naam die heeft een COPY *.* doen. Lijkt me de slimste methode.

Als je naar het Commando FOR kijkt, daar kan je ook een directory mee uitlezen, en zo de naam van je bestand in een variable mikken,

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

@TS: bedoel je dat je de remote drive wil syncen met de locale drive? Dus dat je gegevens van de remote drive eerst naar de locale drive kopieert en dat de wijzigingen op de locale drive ook op de remote drive worden gezet bij het uitloggen?

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou inderdaad ook mooi zijn, hoe ik het nu heb, is met het copy bestand, en daat gaat goed had inderdaad zelf al met *.* gedaan, en dat werkt prima! bedankt! Maar dat sunchroniseren, is dat ook mogelijk met een script?

Verwijderd

Dit is niet de bedoeling van dit forum; wij zijn geen script generator. Je kan op zijn minst enig initiatief laten zien.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.