Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Enquête ontwikkeling Car Control

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Maurice Peemen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06-2022
We zijn een projectgroep aan de Fontys Hogeschool te Eindhoven. We zijn bezig om een systeem te ontwikkelen dat doormiddel van de bluetooth functie van je gsm de portieren van je auto op afstand kan openen. Deze worden automatische geopenend wanneer je binnen een afstand van 5 meter van je auto komt.
Tevens bestaat de mogelijkheid om 5 andere signalen te sturen waarmee andere toepassingen zoals bijvoorbeeld het starten van de motor en/of openen van de kofferbak kan worden geactiveerd.

Voor informatie over BlueTooth: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bluetooth

Wij zouden graag van u vragen dat u onze enquête invult zodat wij meer duidelijkheid kunnen krijgen over de functionaliteiten die dit apparaat zou moet hebben.

De enquête wordt bezocht via de volgende link:

http://www.studentenonderzoek.com/?qid=9116&ln=ned

Alvast bedankt!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Ik vind het een leuk project en ik ben benieuwd of het allemaal gaat werken enzo.

Maar ik denk niet dat dit bericht op tweakers toegestaan is omdat het een soort van werving en/of spam is.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Bluetooth Controller/Chip

wordt het opensource? :D

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Sorry maar aan je Enquete mankeert nogal wat.

Er wordt gevraagd of de invuller ervaring heeft met enkele functies van het door jullie te ontwikkelen apparaat. Hoe zou hij/zij die ervaring moeten hebben opgedaan? Het zou imo beter zijn om te vragen of de invuller ervaringen heeft met vergelijkbare producten zoals Keyless go e.d.

Ook wordt er gevraagd of er interesse is in het openen van de portieren, bedoel je het ontgrendelen? Dat is heel wat anders en wel interessant itt. het openen van de portieren. Het zelfde geld voor het imo voor de kofferbak.

Eventueel een vrij text veld waarin je zelf kan aandragen wat je met het systeem zou willen zou ook handig zijn.

Suc6

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Enquetes op GoT zijn alleen toegestaan na overleg met de moderatoren.
Dit topic gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.