Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
cheers!
http://download.microsoft...imershotPowertoySetup.exe
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Als je een commandline tooltje kan vinden dat een snapshot maakt, dan kun je dat wel als service opstarten..
Task Scheduler kiezen voor When My Computer Starts.
[ Voor 36% gewijzigd door DPhoenix op 20-02-2006 11:50 ]
AULXJMHR
Weet alleen niet hoe het zit met het overschrijven van images.
Heb ook geen webcam hier dus heb het niet voor ej kunnen testen
Hmm er zijn dus wel inlog-webcam-foto-maak-tooltjes, naja vind ik ook goed.
Het gaat er dus om hoe ik (of m'n moeder/ vriend) eruit zie als ik achter de computer zit!
Dat PowerToy is denk wel iets, als die gewoon elke foto apart op slaat en dus niet overschrijft!
Ik laat 't wel even weten of en hoe 't uiteindelijk werkt! Dankjulliewel
EDIT: Net ff PowerToys geinstalleerd en werkt wel, maar ik zie nergens 'n optie om te kiezen voor iets a la: make a picture when somebody logs in ofzo. Ik kan wel kiezen om elke .. seconde/ minuut/ uur 'n foto te maken, maar dat is net niet wat ik zoek. Zie ik iets over 't hoofd..?
[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 20-02-2006 14:53 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zet het eens bij opstartenCLB schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:42:
Ben ik weer, ik was bezig met m'n rijbewijs halen![]()
Hmm er zijn dus wel inlog-webcam-foto-maak-tooltjes, naja vind ik ook goed.
Het gaat er dus om hoe ik (of m'n moeder/ vriend) eruit zie als ik achter de computer zit!
Dat PowerToy is denk wel iets, als die gewoon elke foto apart op slaat en dus niet overschrijft!
Ik laat 't wel even weten of en hoe 't uiteindelijk werkt! Dankjulliewel
EDIT: Net ff PowerToys geinstalleerd en werkt wel, maar ik zie nergens 'n optie om te kiezen voor iets a la: make a picture when somebody logs in ofzo. Ik kan wel kiezen om elke .. seconde/ minuut/ uur 'n foto te maken, maar dat is net niet wat ik zoek. Zie ik iets over 't hoofd..?