Nieuwe AGP videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-06 17:09
Ik gebruik nu een gforce 4 5600 videokaart, met een p4 3.2 gig processor en 2 gig geheugen.

Als ik battlefield 2 speel krijg is soms zware schokken als er veel objecten in de buurt zijn.
Ik moet dus op zoek naar een agp kaart van nVidia die ongeveer 100 euro kost en die battlefield 2 op normale instellingen goed kan draaien.

Iemand suggesties of verwijzing naar een topic waar dit weergegeven wordt. Ik zie het graag

mvg Oink

P.s. er moeten 2 tft schermen op kunnen draaien.

[ Voor 6% gewijzigd door oinkoink12 op 19-02-2006 23:35 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/49/top
kijk hier eens, en dan gewoon een kaart zoeken die binnen je budget past. Daarvan zoek je de reviews op en je weet of het een nuttige aankoop is :)
Enne, een GF4 5600 bestaat niet.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:22

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

Als ik jou was zou ik even in V&A kijken op de FP, staan genoeg 6600GT kaartjes te koop voor minder dan 100€ :)

Deze kaart heeft alles in huis wat jij wilt, je kunt BF2 met gemak draaien en er zitten 2 beelduitgangen op.

www.google.nl

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:19
http://www.tweakers.net/p...y=AGP&Action=&Landfilter=

Alleen de AGP kaarten oplopend gesorteerd op prijs ;)

Voor 100 euro zou ik in de eerste plaats voor de 9800Pro 256MB gaan, op de 2de plaats voor de 6600.

9800pro: pricewatch: ATi Radeon 9800 Pro 256MB (AGP)=
6600: pricewatch: Asus GeForce 6600 128MB DDR (AGP, DVI), N6600/TD=

De wijzen komen uit het Oosten!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Suggestie:

3 stappen-plan :z

Stap 1:
Zoek een paar vergelijkende benchmarks op waar scores in BF2 te vinden zijn. Noteer welke chips/kaarten naar jouw mening goed genoeg presteren.

Stap 2:
Zoals Terw_Dan aangeeft, in Pricewacht kijken hoeveel de kaarten die je bij 1 genoteerd hebt kosten. Streep alles duur wat te duur is.

Stap 3:
Kijk naar wat over is en kies op basis van features de juiste (het feit dat je 2 TFT schermen wilt aansluiten zegt niets - of het om DVI danwel Dsub connectoren gaat meer...)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.