Toon posts:

Firewall werkt altijd op Speedtouch 716 ADSL router

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kort geleden overgestapt van kabel naar ADSL. Hierbij heb ik een Speedtouch 716 ADSL router gekregen.

De poorten die ik in mijn oude router liet forwarden naar de juiste pc's had ik meteen weer ingesteld. Nu blijkt dat deze poorten niet openstaan. Na een tijdje van alles proberen en alle firewalls uitgezet te hebben en uPnP aan / uit gehad te hebben lijken de poorten niet open te kunnen.

Ongeacht de instelling in de router blijven de poorten die open zouden moeten zijn gewoon geblokkeerd. DMZ instellen is ook niet mogelijk, omdat er geen pc's in het lijstje staan (ookal hebben ALLE pc's in het netwerk via DHCP een ip adres van deze router gekregen).

Heeft iemand dit probleem ook (gehad)? Ik begin het helemaal beu te raken (mede vanwege de rare interface in het router menu).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen idee, maar ik ben dan ook een simpel modje Overige Hardware. Wat je hier vraagt kun je beter in de hoofdgroep 'Netwerken' zoeken. Het is helemaal niet moeilijk te vinden, gewoon een paar cm lager dan Overige Hardware. Het gebruiken van Overige Hardware als dumpbak wordt niet op prijs gesteld...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.