Toon posts:

[motogp3] Een paar vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hoe zet je je graphics mooier van motogp3, ik kom het nergens tegen en kan het niet vinden !!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb motogp3 en als ik online wil spelen weet ik niet welk ip mijn tegnestand moet invoeren. Wie kan me vertellen welke ip diegene moet invoeren?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb motogp3 aan de praat online via hamachi. Maar er is 1 probleem. We hebben een netwerk van 2 computers, en als we beiden in een game van motogp3 willen sluit het spel af.

Op het hamachi forum is geen topic te vinden over motogp3!!

Nu is de vraag, wie weet hoe dit komt?

Verwijderd

Opzich zou je alle vragen in 1 topic kunnen zetten 8)7

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Je mag denk ik wel eens wat meer zelfinspanning doen voor je een topic opent. Heb je 3 topics samengevoegd tot 1 topic.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
dankje :)

EDIT:

Het is niet te vinden, probeer het zelfs eerst is lekker.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 21:46 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Pardon :?
Dan nog hoef je niet drie losse topics te openen waarvan de topicstarts ontzettend minimaal zijn wat betreft de informatie en probleemomschrijving. Dus vul alle relevante informatie eens duidelijk en volledig aan, want hier kunnen we vrij weinig mee.

Verwijderd

Topicstarter
Ok ok mijn excuses.

Nu het probleem wat uitgebreider. Het is een probleem die niet al te veel voorkomt, omdat er niet veel motogp3 via hamachi wordt gespeeld. Dus op het hamachiforum is het probleem helaas niet te vinden, omdat er geen topic gaat over motogp3.

Nu het echte probleem. Ik en een paar vrienden willlen tegen elkaar graag motogp3 spelen. We dachten dat dat kon door het ip in te voeren van iemand die de ''server'' hoste. Als we dit proberen komt er te staan: This gamesession is no longer available. Dus ik ging zoeken naar een anderen oplossing, via hamachi spelen dus. Met dit programma kun je een netwerk maken op internet, en je speelt motogp3 dan dus ook via een LAN-game. Als ik dan een LAN-game host, kan iedereen buiten mijn netwerk mij perfect joinen en kunnen we spelen. Maaaaaaaar.... Ik zit dus op een netwerk met een andere computer (speedtouch router) en wanneer degene op de andere computer op het zelfde netwerk mijn game wil joinen lukt dit niet !! Iedereen die probeerde de game te joinen word eruit gegooit en het spel sluit totaal af !!

PC SPECS OP HET NETWERK:
PC 1:
*amd athlon 3000+ venice
*asus a8n-sli
*twinmos ddr 1024 mb
*ati radeon x800 met recente drivers !!
*windows xp pro met sp2

PC 2:
*amd athlon 3200+
*asus k8v-x
*kingstond ddr 512 mb
*ati radeon 9550 met recente drivers !!
*windows xp home edition met sp2

Mijn vraag was dus hoe het komt dat er niet 2 computers op hetzeldfe netwerk een LAN-game via hamachi kunnen joinen...

Ik hoop dat het zo goed is :)
Pagina: 1