Advanced PHP Debugger Segmentation [FC4 / manualy compiled]

Pagina: 1
Acties:

• martijnvanegdom
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-01 19:11
Ik ben al een tijdje aan het spelen met apache / php op mijn Fedora Core 4 installatie. Omdat ik graag zelf graag weet welke package er geïnstalleerd worden heb ik apache handmatig gecompiled en niet gebruikt van de binary rpm packages van yum.

Ik kwam van de week een debugger tegen voor php namelijk de Advanced PHP Debugger van de PECL extensions. Deze heb ik geïnstaleerd met

$ pecl install adp

Dit ging verder netjes goed en de adp.so kwam in de juiste directory te recht. Ik heb de extension netjes gemeld in php.ini met

zend_extension = /absolute/path/to/apd.so
apd.dumpdir = /absolute/path/to/trace/directory
apd.statement_tracing = 0

(de directories zijn fictief hier, maar de juiste direcotories en de juiste rechten bestaan op mijn systeem)

De aanroep apd_set_pprof_trace(); word geaccepteerd. Echter vervolgens word het script dat ik wil debuggen niet uitgevoerd en als ik in mijn error-log kijk dan kom ik het volgende tegen:

[Sun Feb 19 20:21:43 2006] [notice] child pid 7711 exit signal Segmentation fault (11)
[Sun Feb 19 20:21:43 2006] [notice] child pid 7741 exit signal Segmentation fault (11)
[Sun Feb 19 20:23:42 2006] [notice] child pid 7719 exit signal Segmentation fault (11)

Hier houd het voor mij op.. weet iemand een oplossing?