Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

beurs rosmalen 18 maart

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

• pcnerd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-04-2022
18 maart is er een beurs in de autotron te rosmalen, zijn er ook mensen van hier die komen?

Ik kom iig met mijn vriend kipmans.

links:
http://www.radiovlooienmarkt.nl/
http://www.radiovlooienma...task=view&id=14&Itemid=30

//edit:
Geëdit :)

[ Voor 40% gewijzigd door pcnerd op 19-02-2006 21:17 ]

Take a parachute, and jump!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
pcnerd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 18:53:
hoi,

18 maart is er een beurs in de autotron te rosmalen, zijn er ook mensen van hier die komen?

ik kom iig met mijn vriend kipmans.

mvg pcnerd
Wat voor beurs :?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• pcnerd

• ken536
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 14:52
Ik misschien ook wel, is tenslotte maar klein half uurtje rijden

• pcnerd
topic @ co ook gezien btw?

voor de andere mensen, kom je ook? :P

Verwijderd

Het doel van de markt.
Het doel van de markt is en blijft het bevorderen van zelfbouw. Naast gebruikte mag ook nieuwe apparatuur worden aangeboden, evenals nieuwe onderdelen, meetinstrumenten, antennes, hobbygereedschappen, enz. .Illegale apparatuur wordt niet toegelaten.

Entree en kassa's.
De vlooienmarkt is geopend van 9.00 tot 15.30 uur, de entreeprijs is ongewijzigd en is € 6,- per persoon. Autotron heeft ruime parkeergelegenheid (betaald). De kassa's gaan al om 8 uur open, u kunt dan alvast het gebouw in. Er zal naast de normale kassa's ook weer één voor gepast geld zijn.
Naast horecafaciliteiten in de hal zijn in het Autotron restaurants en bars aanwezig waar u ook wat kunt eten of drinken.
Hmz, ik heb mijn agenda niet bij de hand, ik meen dat ik 18-03-2006 bezet ben (studiedag op vrijwilligersorganisatie), jammergenoeg. Anders had ik echt wel gekomen, ik kom er nl al jaren :)

[offtopic]
1) Geen Hoi / Groeten, lees daarover de FAQ.
2) Zet de link in de startpost.
3) Ooit gehoord van hoofdlettergebruik?
4) Als je wat meer informatie zou vermelden in je startpost, adhv deze pagina ofzo? Ziet er dan iig stukken beter uit :Y)

• pcnerd
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:00:
[...]

Hmz, ik heb mijn agenda niet bij de hand, ik meen dat ik 18-03-2006 bezet ben (studiedag op vrijwilligersorganisatie), jammergenoeg. Anders had ik echt wel gekomen, ik kom er nl al jaren :)

[offtopic]
1) Geen Hoi / Groeten, lees daarover de FAQ.
2) Zet de link in de startpost.
3) Ooit gehoord van hoofdlettergebruik?
4) Als je wat meer informatie zou vermelden in je startpost, adhv deze pagina ofzo? Ziet er dan iig stukken beter uit :Y)
Bedankt (*4).
Wil je dan straks nog ff posten of je nou wel/niet komt? dankje.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik vind het helemaal niet erg dat je een topicje over een beurs start, maar imo moet je dan wel even de moeite nemen om wat meer info in de TS te zetten; tijden, wat er te doen is, entreeprijs, ... zijn allemaal geen overbodige info.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.