Toon posts:

PROBLEMEN CODE 41 HARDWARE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP PAVILION DV4057EA laptop.
Afgelopen week heb ik IE 7 beta op de laptop gezet en toen er weer afgehaald omdat het totaal niet werkte, nu ben ik mijn dvdrom kwijt die in de laptop zit, hij geeft aan dat het gaat om een code 41 fout dat hij het apparaat niet kan vinden terwijl hij het altijd deed, ik weet niet of ik hem eruit kan halen omdat hij er standaard inzit dat is echt heel irritant, wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Systeemherstel werkt niet
Wie kan me helpen nu want heb het voor mijn werk hard nodig

Verwijderd

- je hoeft NIET TE SCHREEUWEN
- geef eens wat systeemspecs (type DVD, cpu, mobo ed)
- waar krijg je die fout dan? wat heb je nog meer gedaan?

• Daaaaf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-01 20:38
Na 2 minuten Google vond ik deze link, misschien heb je hier wat aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de DV4057EA met navolgende specs:
Intel Pentium M processor 1.73GHZ 512MB geheugen
Windows XP home

de DVDRW is : HL-DT-ST DVD RW GCA 4080N

Als ik hem uit beheerd verwijder dan herkend hij hem wel meteen maar krijg toch de foutmelding dat het apparaat niet gevonden kan worden en zie de DVD speler dus ook niet in verkenner,[img]undefined[/img]

Verwijderd

Topicstarter
@Daan

Die link vond ik ook al maar kan die dingen niet verwijderen want krijg dan een foutmelding dat ik er geen toegang tot heb terwijl ik admin op deze pc ben

Verwijderd

Topicstarter
als ik de sleutel probeer te verwijderen krijg ik een fout dat ik geen toegang heb of dat de sleutel in gebruik is, zijn er geen programma's voor ofzo?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:55:
@Daan

Die link vond ik ook al maar kan die dingen niet verwijderen want krijg dan een foutmelding dat ik er geen toegang tot heb terwijl ik admin op deze pc ben
wat dacht je van even in veilige mode opstarten en het dan proberen?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
als ik de pc uitzet en weer aan en F8 indruk dan kan ik wel veilige modus maar dan nog komt hij er niet bij en zelf de laptop openmaken lijkt me niet echt strak plan

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 18:04:
als ik de pc uitzet en weer aan en F8 indruk dan kan ik wel veilige modus maar dan nog komt hij er niet bij en zelf de laptop openmaken lijkt me niet echt strak plan
meestal is het maar 1 schroefje hoor... in de bodem ergens, vlak achter de drive.
onder het toetsenbord komt ook wel eens voor. maar die heb je er ook in 10 seconden uit...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een aantal blokjes waar schoefjes zitten bij de HD en het geheugen de andere die bij de DVD zitten horen bij de volledige onderplaat van de pc.
Pagina: 1