| Het grote BenQ/Siemes s68 topic | |
| |
| Samengesteld door: Renzo4000 19-02-2006 |
[ Voor 9% gewijzigd door renzo4000 op 19-02-2006 16:28 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
| Het grote BenQ/Siemes s68 topic | |
| |
| Samengesteld door: Renzo4000 19-02-2006 |
[ Voor 9% gewijzigd door renzo4000 op 19-02-2006 16:28 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
Is dat nodig, als je alleen wilt bellen en BT functionaliteit wilt?koen schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:13:
ik vind het toestel niet vernieuwend, in geen enkel opzicht
Voor dat geld kun je inderdaad niet het allernieuwste gadget verwachten, maar ik had voor m'n gevoel iets meer verwachtingen bij één van de eerste toestellen van de joint-venture BenQ/SiemensVerwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:27:
Duh..wat wil je ook voor dat geld?
Dat was inderdaad precies de reden waarom ik dit topic ben gestart!rclahsen schreef op maandag 20 februari 2006 @ 08:47:
[...]
Is dat nodig, als je alleen wilt bellen en BT functionaliteit wilt?
Verder vind ik het toestel er wel stijlvol uitzien.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
De lengte valt toch wel mee?? ... Als je hem vergelijkt met de nokia 6021( 106 x 44 x 20 mm) vs Siemens/BenQ s68 (107 x 44 x 13(!) mm) is het te verwaarlozen. Het is een idd een stijlvol toestelletje, helaas heb ik hem nog niet in realtime kunnen spottenGugger schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:49:
Ik vind dit een behoorlijk cool toestel, hij is alleen best lang. Wel lekker dun en hij ziet er wel stijlvol uit. Op zich vind ik dit ook dat voor deze telefoon wel een markt is, voor de zakelijke markt heb je toch geen camera en mp3 speler nodig
Op zich zou dat best kunnen, dat je hem irl nog niet hebt kunnen spotten. Quote van club-siemens.com:renzo4000 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:58:
[...]
De lengte valt toch wel mee?? ... Als je hem vergelijkt met de nokia 6021( 106 x 44 x 20 mm) vs Siemens/BenQ s68 (107 x 44 x 13(!) mm) is het te verwaarlozen. Het is een idd een stijlvol toestelletje, helaas heb ik hem nog niet in realtime kunnen spotten.
Nog even geduld dus. Verder wel een mooi ding, gewoon lekker basis, zeker een markt voor. Al gaat het ongetwijfeld lange tijd duren voor BenQ-Siemens hetzelfde aantal telefoons omzet als bijvoorbeeld Nokia of SE in deze categorie..The first ever BenQ-Siemens phone to hit the shops in Europe will be the S68. The more advanced S88 is already available in Taiwan, but won't reach Europe until March. The 13mm slim S68 will be available in shops in Germany this week and we expect it in our webshop either this or next week, priced at 205 Euros (245USD, 140GBP). It's a very simple phone withut camera, typically a phone for business people working in companies where camera phones are not allowed. The most interesting about this phone is perhaps its aluminium housing and keypad.
Verwijderd
Verwijderd
Bij mijn weten niet... Volgens mij had de S55 nog een Slim Lumberg connector en ik dacht dat ze nu een nog dunnere hebben, maar pin me er niet op vast.Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:12:
Aangezien mijn S55 zijn toetsjes aan het verliezen is en ik een beetje op zoek ben naar een mogelijk opvolger vroeg ik me af of de RS32 datakabel van de S55 ook gebruikt kan worden voor de S68?
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
een usb kabel kost je toch maar 15 euro ofzo? usb bluetooth dongle ook ongeveer.Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:12:
Aangezien mijn S55 zijn toetsjes aan het verliezen is en ik een beetje op zoek ben naar een mogelijk opvolger vroeg ik me af of de RS32 datakabel van de S55 ook gebruikt kan worden voor de S68?
In dat geval ben ik wel te vinden voor dit type GSM. Ik persoonlijk vind fototoestellen op een GSM een beetje overbodig en ben gewend aan de Siemens interface dus heb ik ook weinig zin een GSM van een ander merk te nemen.
Of heeft iemand anders betere voorstellen voor een eenvoudige gsm (enkel BT had ik graag gehouden) en synchronisatie met PC (datakabel/BT/Irda)?
Ik weet niet precies welke connector de S68 gaat gebruiken, het lijkt een andere dan die van de S55:Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:12:
In dat geval ben ik wel te vinden voor dit type GSM. Ik persoonlijk vind fototoestellen op een GSM een beetje overbodig en ben gewend aan de Siemens interface dus heb ik ook weinig zin een GSM van een ander merk te nemen.
Of heeft iemand anders betere voorstellen voor een eenvoudige gsm (enkel BT had ik graag gehouden) en synchronisatie met PC (datakabel/BT/Irda)?

The more you know, the more you know you don't know.
Verwijderd
Ook op normale Duitse webshops is de phone al te krijgen, 2 weken geleden al voor een leuke prijs. Ga misschien toch maar daar bestellen, met verzendkosten is de prijs hetzelfde als hier maar waarschijnlijk dus wel eerder.bruto schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:08:
Op eBay is de telefoon inmiddels te krijgen (.de), en ik heb verschillende winkels gebeld, maar geen van allen verwachten ze de telefoon binnen een week te kunnen leveren, ondanks dat op benqmobile.nl aangegeven staat dat de telefoon vanaf maart leverbaar is, jammer!
Iemand de telefoon al in z'n bezit?
Verwijderd
In België heb ik hem reeds in enkele winkels gezien.Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:54:
Volgens Siemens komt de phone een dezer dagen...
Verwijderd
Heb hem inmiddels besteld met een abo (die ik erbij kan gebruiken) voor de totaalprijs (gsm + abo + verzend) van 156euro op jaarbasis. Eind volgende week krijg ik hem, zal mijn reacties posten!Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:35:
[...]
In België heb ik hem reeds in enkele winkels gezien.
In de Makro verkopen ze hem voor 188€ mét een BT headset van Siemens erbij.
Andere winkels verkochten hem voor 199€ zonder de headset.
Ik ben zinnens er een dezer dagen een te gaan halen.
[ Voor 63% gewijzigd door bruto op 19-04-2006 15:31 ]
Verwijderd
Op belzaak.nl Voor meerdere prijsvergelijk kan je ook telecomvergelijker.nl gebruiken. Ik hoop mijn toestel binnenkort binnen te krijgen.bruto schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:55:
Als je nou ook even post wáár je hem hebt aangeschaft?
EDIT: Ik heb het toestel gisteren aangeschaft via bestekeus.nl, voor €145 incl BTW.
Ze verwachten hem binnen 9 dagen te leveren, ik wacht af en houd de thread op de hoogte :-)
Verwijderd
Raar dat ie niet met je BT headset kan syncen, hopelijk komt er snel een firmware update. Ik wacht nog steeds op mijn speeltje....bruto schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:13:
Ik heb em ook, besteld bij BesteKeus.nl, altijd fijne webshop, goede service.
Eerste indruk: dun, toch veel mogelijkheden, klote bluetooth synchronisatie, goede handsfree, doch geen link met mijn Akono HBH-600, jammer.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door nnk op 17-07-2006 23:19 ]
Nee...nickvd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:02:
Past de lader/datakabel van de 55-60-65 serie nu wel of niet op de S68?
Verwijderd
Vergeet niet een reparatieduur van ongeveer 3 maanden omdat er geen duidelijkheid is over betalingen bij de reparateur, dit ivm de financiele problemen van Benq mobilebruto schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:07:
Kan er kort over zijn, na +/- 5 maanden gebruik: besteed je geld aan nuttiger zaken.
Punten van kritiek:
*Bagger software
*Slechte bluetooth (valt continue weg)
*Crashen van telefoon bij verschillende handelingen.
[ Voor 13% gewijzigd door blax op 03-12-2006 18:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
heeft zich daar al iemand voor opgegeven?bruto schreef op donderdag 30 november 2006 @ 08:21:
* je de mijne af mag halen tegen verwijderingsbijdage
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Ik heb de firware update net ook weer gedaan. Maar bij mij is de taal gewoon Nederlands gebleven. Maar hoe heb je de update dan gedaan? Zelf heb ik het via SWOT geupdate, kost wel wat maar goed dat ging wel zonder problemen. Maar is de taal verder ook niet meer te wijzigen naar Nederlands?Gully schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:52:
Ik heb zojuist een firmware update gedaan naar versie 47 (variant A400) maar nu heb ik geen Nederlandse taal meer....T9 Nederlands is wel gewoon beschikbaar. Iemand met dezelfde problemen?
[ Voor 12% gewijzigd door blax op 22-01-2007 21:18 ]
En de S75 of de SL75 dan? Kennen ze die wel? Want als ik het goed heb is 'besturingssysteem' van deze gelijk aan de S68 er zijn alleen wat extra opties aan toegevoegd. Tenminste thema's die eigenlijk voor de S75 zijn gemaakt werken ook op de S68. Dus ik denk dat de GPRS instellingen op beiden ook gelijk is. Dus dan zou je van Vodafone de instellingen voor de S75 aan kunnen vragen.DouweGNL schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:39:
Hoe update je via GPRS als je provider je telefoon niet kent?
Ik heb Vodafone, en zowel telefonisch als via de website kent Vodafone deze telefoon niet, en kunnen dus geen Live gegevens toesturen. Al geprobeerd om instellingen van vergelijkbare telefoons verbinding te maken, maar dat wil ook niet. Iemand een idee?
Nee gewoon via een kabel. Die update via gprs die heeft bij mij nog nooit gewerkt. De sessie gaat altijd goed, maar hij geeft ook altijd aan dat er geen nieuwe sw-versie beschikbaar is. Via de kabel ging verder prima, behalve de taal dan. De taal kan ik wel wijzigen maar niet in Nederlandsblax schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:39:
[...]
Ik heb de firware update net ook weer gedaan. Maar bij mij is de taal gewoon Nederlands gebleven. Maar hoe heb je de update dan gedaan? Zelf heb ik het via SWOT geupdate, kost wel wat maar goed dat ging wel zonder problemen. Maar is de taal verder ook niet meer te wijzigen naar Nederlands?
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq