Vooruitlopend op de komende meeting ([rml][ Fotomeet] Hilversum architectonisch - 5 maart[/rml]) in Hilversum heb ik een kleine poging gedaan om de ingang en aula bij de Noorder Begraafplaats in Hilversum vast te leggen. Het is alweer een tijdje geleden sinds ik met mijn digitale camera hebt geprobeerd te fotograferen, maar ik merk steeds meer dat het een zeer beperkte camera is. Weinig (tot geen eigenlijk) mogelijkheden om een beetje leuk te spelen met DOF. Zeer snel last van ruis, te weinig zoombereik, en lastig in het gebruik wat instellingen betreft. Vandaar dat ik tegenwoordig liever analoog schiet met een oudere Asahi Pentax KM
. Waar ik binnenkort hopelijk weer eens mee op stap ga.
Een dSLR staat op de planning, alleen is die planning ontzettend afhankelijk van mijn uitgaven en inkomsten patroon. Die dat op dit moment niet toestaat...
Dit allemaal is eigenlijk niet zo van belang, hier zijn de foto's:
1:
2:
3:
4:
5:
6:
Deze hoort als zodanig niet echt bij de serie. Maar de volledige begraafplaats is ontworpen door Dudok, en hij ligt er ook zelf begraven. Dus vandaar dat ik ook even de begraafplaats zelf op ben gelopen om zijn graf op te zoeken.
Ik heb expres niet mijn eigen kritiek per foto neergezet. Ik zelf heb een redelijk idee van de dingen die ik verkeerd heb gedaan, of die beter zouden kunnen. Maar ik ben benieuwd naar de dingen die ik niet zelf zie, heb gezien. En wie weet, misschien noemen jullie dingen die ik zelf al wist
.
Een dSLR staat op de planning, alleen is die planning ontzettend afhankelijk van mijn uitgaven en inkomsten patroon. Die dat op dit moment niet toestaat...
Dit allemaal is eigenlijk niet zo van belang, hier zijn de foto's:
1:
2:
3:
4:
5:
6:
Deze hoort als zodanig niet echt bij de serie. Maar de volledige begraafplaats is ontworpen door Dudok, en hij ligt er ook zelf begraven. Dus vandaar dat ik ook even de begraafplaats zelf op ben gelopen om zijn graf op te zoeken.
Ik heb expres niet mijn eigen kritiek per foto neergezet. Ik zelf heb een redelijk idee van de dingen die ik verkeerd heb gedaan, of die beter zouden kunnen. Maar ik ben benieuwd naar de dingen die ik niet zelf zie, heb gezien. En wie weet, misschien noemen jullie dingen die ik zelf al wist