Ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn WMP 10. Ik kreeg eerst een melding dat de medialibrary fouten bevatten waardoor ik het programma opnieuw moest starten. toen ik dat deed kreeg ik het scherm die vroeg of ik wilde zoeken naar bestanden om de library opnieuw aan te maken. Ik deed dat waarna ik ineens een error kreeg dat er een fout was opgetreden.
Ik kreeg specifieke foutmeldingen en ook geen link die naar een oplossing leidde. Toen ik vervolgens in het logboek keek stond er de volgende melding:
Ik kom er dus niet meer uit wat een eventuele oplossing kan zijn voor mijn probleem, want nu kan ik het grootste deel van mijn liedjes niet meer afspelen
Ik ben gewoon tevreden met WMP10, dus heb geen behoefte om over te gaan op andere programmas als Winamp etc, dus zulke reacties zijn ook nutteloos.
Ik vraag dus hulp voor het oplossen van dit probleem.
Ik kreeg specifieke foutmeldingen en ook geen link die naar een oplossing leidde. Toen ik vervolgens in het logboek keek stond er de volgende melding:
Ik dus op internet zoeken naar "0x0000a37e" die enkel 2 resultaten opleverde over de betekenis van de hex-waarde. Vervolgens gezocht op "kernel32.dll 0000a37e" welke een resultaat opleverde die enkel een lijst met kernel instructies bevatten. De fout gelopen instructie zou dan betrekking hebben op "TSPI_lineNegotiateExtVersion". Vervolgens daarop gezocht maar niets gevonden.Vastgelopen toepassing: wmplayer.exe, versie: 10.0.0.3802, vastgelopen module: kernel32.dll, versie: 5.1.2600.2180, vastgelopen op: 0x0000a37e.
Ik kom er dus niet meer uit wat een eventuele oplossing kan zijn voor mijn probleem, want nu kan ik het grootste deel van mijn liedjes niet meer afspelen
Ik vraag dus hulp voor het oplossen van dit probleem.
telefoontoestel