Toon posts:

kan macromedia flash niet downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naar sites ga zie ik vaak een bericht dat Macromedia Flash Player niet geinstalleerd is en of ik hem nu zou willen installeren, aan het begin drukte ik elke keer nee, maar het begon me te irriteren dus drukte ik ja. Maar als hij het probeert te installeren, loopt me pc vast en moet ik ctrl+alt+del openen en dan Norton afsluiten. Want als ik hem probeer te downloaden, scant Norton het en dan crasht alles, dus kan hij macromedia flash ook niet installeren. Wat kan ik doen om hem toch te laten installeren?

Windows XP

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Meest logische gok zou zijn: Norton tijdelijk uitzetten, Flash installeren, Norton aanzetten. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
dat is het probleem, mijn norton is helemaal gefokt :p het lijkt alsof er geen norton geinstalleerd is want norton start niet op als windows opstart. |:( 8)7

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
mmh ik ben overgestapt van norton naar avg. en over avg ben ik veel meer tevredener.

irritant norton maakt mijn supersnelle pc naar een slome dell pc.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

SymNRT downloaden van de symantec site (dat verwijdert Norton compleet), opnieuw opstarten, Norton opnieuw installeren (of een andere virusscanner natuurlijk) :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
Nvidiot schreef op zondag 19 februari 2006 @ 18:34:
SymNRT downloaden van de symantec site (dat verwijdert Norton compleet), opnieuw opstarten, Norton opnieuw installeren (of een andere virusscanner natuurlijk) :)
mischien dat het aan mij ligt hoor.

maar als je zo'n tool in huis hebt dan update je toch je eigen virusprogramma zodat de uninstall veel beter werkt of...??
Pagina: 1