elevator schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:02:
OMT,
Welkom op GoT
Begin eens met te vertellen wat je zelf zoal al geprobeerd hebt en gedaan hebt om je vraag te beantwoorden? Waar heb je bijvoorbeeld al eens opgezocht en wat kwam je dan zoal tegen? Wat werkte er niet aan die gevonden 'oplossingen'? Dat soort informatie - het tonen van eigen inzet - is iets wat we op GoT toch als minimum vereiste zien als je een topic opent, pas je topicstart dan ook nog eventjes aan
Verder mis ik de Windows versie - zoals je in de
Windows Operating Systems Policy kan nalezen (en je had ook de hint kunnen krijgen als je de andere topics in
Windows Operating Systems bekjkt

) is het in
Windows Operating Systems verplicht de afgekorte Windows versie tussen haakjes in je topic titel te zetten. Als je nog even in je topicstart opneemt welk Windows versie je hebt dan zet ik die er bij

Hoi, hmm, tsja, ik kom wel een beetje binnenvallen. Ik ben niet zo'n forumbeest dat overal zit te posten. Doorgaans haal ik mijn info uit lange zoektochten (veel gegoogle) lang websites in forums. Ik was al de hele dag op zoek naar oplossingen. Uiteindelijk ook hier beland.
Het gaat om Windows XP proffessional (waar kun je dat aangeven, of doe je dat gewoon met de hand?). Ik merkte dat in de automatische windows updates de updates niet meer uitgevoerd werden. Via de update site van Microsoft zag ik toen in de update geschiedenis dat de updates sinds 15 feb niet meer lopen. De eerste foute melding was van “KB911927: Beveiligingsupdate voor Windows XP”. Daarna ging de update “Windows Hulpprogramma voor verwijderen van schadelijke software - feb 2006 (KB890830)” weer wel goed, maar daarna alles fout. Handmatig downloaden en installeren werkt ook niet. Ik krijg de melding dat cryptografie niet werkt. In de systeemservices staat die echter wel vermeld, maar (handmatig) proberen te starten lukt niet, en geeft de genoemde melding dat het pad niet gevonden kan worden. Ik heb daarna het lijkt er op dat iets het boel vergupt heeft, maar wat. Ik heb verder ook de nodige virus checks (AVG free) en spyware checks (Adaware SE, en Hitman pro) uitgevoerd om zeker te zijn. Heb je nog meer info nodig? Als nieuweling weet ik nog niet zo goed de omgangcultuur hier, maar ik leer snel J
OTM (geen nick, zijn gewoon mijn echte initialen)