Toon posts:

[??] Systeemherstel kan maar 1 dag terug*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan maar één dag kiezen en dat is niet de dag die ik nodig heb! Wat te doen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan denk ik dat je nu weinig anders kan.
En voor de volgende keer even controleren waarom je maar 1 dag terug kan. Te weinig diskspace ingesteld voor System restore?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Een beetje een magere startpost, vind je niet? :X

Zie je bij het selecteren van een herstelpunt meerdere dagen, vaak maakt de pc zelf punten bij bijv. opstarten/programma's installeren/verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op die computer 2 XP accounts, op de ene staat nog alles, en op de andere staat niks meer.
Ik heb hem gister gedefragmenteerd maar kan dit er iets mee te maken hebben!?

En kan ik die bestanden sowieso nog terug krijgen!?

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

Kama

Game Coordinator

Herstelpunt != Backup

Ik weet niet wat "die bestanden" zijn, maar ik geloof niet dat je het over systeembestanden hebt.

drs. Kama

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Wat Kama al zegt: een herstelpunt is een back-up van je systeembestanden. Kijk maar als je terug gaat naar een herstelpunt, dan staat er iets van 'al uw instellingen/bestanden blijven zoals ze dat nu zijn'. Je kan vast nog wel bestanden terughalen via een recover programma.

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor een recover progamma dan!?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:29:
Ik heb op die computer 2 XP accounts, op de ene staat nog alles, en op de andere staat niks meer.
Ik heb hem gister gedefragmenteerd maar kan dit er iets mee te maken hebben!?

En kan ik die bestanden sowieso nog terug krijgen!?
Systeemherstel maakt geen backup van je profielen of userdata.
Alleen registry, driverinfo en dergelijke.
Wat voor een recover progamma dan!?
Die vraag staat in de OM FAQ / Beleid ook beantwoord.

Wellicht verstandig iets meer zelf uit te zoeken?

[ Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 19-02-2006 16:07 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

OnlySevenLeft,

Welkom op GoT :)
Toen je je vandaag registreerde op GoT ben je akkoord gegaan met een aantal voorwaarden zoals we die hier op GoT stellen - toch vind ik in je topic weinig er van terug dat je daadwerkelijk er iets mee gedaan hebt :)

Ik pak eventjes de belangrijkste regels die wij hier op GoT hanteren samen:
  • Kies een duidelijke topic titel die je probleem omschrijft. "Werkt niet goed" is maar zelden een omschrijving die echt aangeeft wat je probleem is, daarnaast hebben wij in Windows Operating Systems de regel (die je in de Windows Operating Systems Policy kan terugvinden) dat we graag de Windows versie in je topic titel terug zien). Vertel eens even welke Windows versie het hier over gaat, dan kan ik die in je topic titel zetten.
  • Geef in je topicstart duidelijk en helder aan wat je vraag, discussiepunt of probleemstelling is. Wat is je doel wat je wil bereiken, en waarom lukt dat niet. Waarom is die ene dag 'systeemherstel' niet genoeg? Wat heb je gedaan dat je systeemherstel nodig hebt? Waarom? Hoe? Geef zoveel mogelijk relevante informatie :)
  • Toon ook duidelijk eigen inzet - geef in je topicstart eventjes aan wat je zelf zoal al geprobeerd en gedaan hebt om je vraag of probleem op te lossen. Waar heb je zoal al eens op gezocht? Wat kwam je tegen? Wat lukte er niet aan de gevonden oplossingen?
Ik vind de informatie zoals je die nu geeft wel heel erg mager - op GoT verwachten we toch echt wat meer dan je hier laat zien. Ik stel voor dat je je topicstart even aanvult en ook in je replies wat meer actief gaat meewerken aan een oplossing :)
Pagina: 1