Q-tec 778WR Router Flash / installatie

Pagina: 1
Acties:

• DoopZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 19:27
Ik heb een tijd geleden o.a. een Q-tec 778WR router aangeschaft. Deze destijds geinstalleerd maar de verbinding was niet optimaal. Aangezien er ondertussen verschillende firmwire updates beschikbaar zijn en ik min of meer genoodzaakt ben om nu echt wireless te gaan, het geheel uit de kast gehaald.

Nu is het probleem dat ik op geen enkele wijze verbinding kan krijgen met mijn router... :'(

Ik kan mij herinneren dat ik destijds veel instellingen heb gewijzigd ivm beveiliging e.d. Deze ben ik helaas vergeten 8)7 Vandaar mijn vraag of iemand me kan helpen en of het mogelijk is de router te flashen? Ik heb de reset knop 5 a 10 seconden gebruikt, zonder resultaat.

Verwijderd

Hallo,

probeer eens de router op de volgende manier te resetten: haal de router van de stroom af, hou de reset knop ingedrukt, start de router op en laat de reset knop pas los als de router helemaal opgestart is.

• DoopZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 19:27
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:43:
Hallo,

probeer eens de router op de volgende manier te resetten: haal de router van de stroom af, hou de reset knop ingedrukt, start de router op en laat de reset knop pas los als de router helemaal opgestart is.
Heb je tip uitgevoerd MontCrist, helaas zonder gewenst resultaat. Wel bedankt uiteraard ;) .
Hoop nu op meer tips...