Toon posts:

Toshiba m70-147

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me van de week de toshiba m70-147 laptop besteld bij mijn computerleverancier. Na speurwerk op internet en in de winkel heb ik besloten om deze te kopen. Op internet kom ik echter niet zoveel reviews hierover tegen. Die wat ik tegen kom zijn overigens allemaal positief, kieskeurig e.d.

Iemand al eigenaar van deze laptop?

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02 16:04
Sorry dat ik het zeg, maar je bent wel heel erg lui. Je typt 3 regels en laat het dan anderen voor je uitzoeken. Je hebt de laptop al besteld, en dat heb je neem ik aan niet zo maar op de gok gedaan. Je weet dus wat hij kan en hoe hij zou moeten werken. Waarom moet je nu nog reviews hebben? Die lees je normaal voor je zo iets besteld.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al genoeg reviews gelezen van laptops, en uitgezocht dus om te zeggen dat ik lui ben. En daarbij ik zeg toch niet welke is de beste of welke moet ik kopen, dus dat argument is nergens op gebaseerd. Ik wil gewoon eens weten of mensen die deze laptop al hebben hoe ze hem vinden, zoals ik al aangaf zijn er op Internet over deze laptop weinig reviews te vinden.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Dan maak je een topic met als titel: Toshiba M70 ervaringen, en post je je eigen ervaring om mee te beginnen. Om dat nu al te doen is een beetje raar. Overigens kun je waarschijnlijk zo'n topic wel vergeten, want er zijn zóveel laptops te koop dat je moeilijk over 1 specifieke laptop (die misschien 3 mensen hier hebben?) een topic te beginnen.