Toon posts:

DVD Burning problem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een Asus A2 laptop met een Pioneer K13AS DVD-RW. Wat ik ook doe met burnen, hij kan na het burnen NIKS lezen. Heb dus al heel wat data verloren op die wijze.
Ik gebruik Windows XP Pro 2002 SP2.
Bedankt voor de tips alvast!

Groeten,
Alwin

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Hier mag wel iets meer info bij....met welk programma brand je, waar brand je op (cd/dvd/r/rw?), zijn de schijfjes ook in een andere pc niet te lezen?

public void ik()

Verwijderd

Topicstarter
Ik brand met Nero Ultra 7 (Nero Express) op DVD-R en DVD-RW. Heb nog niet geprobeerd op andere pc's. Ga ik straks doen.

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02 11:03
Legale Nero 7? (Jeroen zit opeens te denken aan de tijd dat hij hier ook last van had met Nero 6 ;) )
Daarnaast, welke media gebruik je? Welk merk cd's/dvd's? Probeer eens een ander merk!

Verwijderd

Topicstarter
Legaal? Naar mijn weten wel.
Ik heb diverse merken gebruikt inclusief Sony en Octran en Joost mag weten welke, en NIKS werkt. Moet ik misschien de driver updaten? Maar waar haal ik die vandaan?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Kan je de dvd's wel inlezen op een andere dvdspeler?
Wat voor foutmelding geeft ie eigenlijk (CRC error?)
Kan je er nog wel files afhalen of is echt alles corrupt?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
moet nog testen op andere dvd's, maar als na een minuut of zo en na veel geharper ik de inhoud van de dvd kan lezen, lees ik NIKS. Blanco!
En dat op een splinternieuwe dvd-rw of dvd-r
Snap er de ballen van!

Verwijderd

Topicstarter
Heb gecheckt en op een andere pc dvd werkt de dvd-rw wel. Nu op mijn pc werkt het niet.
¿Que pasa?

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:58:
Heb gecheckt en op een andere pc dvd werkt de dvd-rw wel. Nu op mijn pc werkt het niet.
¿Que pasa?
Kun je door anderen gebrandde dvd's ook niet lezen? En gewone dvd's? Als dit het geval is lijkt het er op dat je dvd-drive gaar is...

public void ik()

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-02 18:36
Probeer eens een boot dvd met windows erop(niet de originele cd), dus niet opstarten op harde schijf, kijk of je dan de dvd kunt lezen, misschien dat software iets blokkeert.

Linux boot dvd kun je ook proberen

Of alles opnieuw installeren en dan proberen.
Pagina: 1