Bij mij duurde het best lang voordat die stem kwam (halve minuut oid). Krijg je die stem wel als je bijvoorbeeld die 4-pins connector eraf haalt? Ik kreeg dan geloof ik "CPU Test Failed".
- Gaan we bij thuiskomst uitproberen, weet niet meer zeker hoe lang het duurde voordat ik de boel weer uit deed.
> Met of zonder 12V connector, geen dame, 2 voedingen geprobeerd, beide met hetzelfde resultaat.
Heb je nog geprobeerd of je met ALT-F2 wel de BIOS kon updaten? Dat kan volgens mij al vrij snel, ook al werkt niet alles goed. Je moet denk ik wel eerst de BIOS resetten.
-Moet ik eerst even ergens een Floppy-Drive vandaan halen, bij testen heb ik er zelfs geen harde schijf aan hangen om dat iig uit te sluiten.
> Flop eraan, doet niets, geen groen lichtje, bij ALT+F2 ook geen reactie
Wat je nog kan proberen is je geheugen in een andere bank doen, bij mij moest 'ie in de 3e geloof ik.
- Ook een goeie om uit te proberen, resultaat post ik wel.
> 3 verschillende banken getest, geen verandering in het resultaat.
Succes, en als het allemaal niet werkt kan je idd het best even terug naar de winkel denk ik.
- Bedankt, ga me wel vermaken vanavond, hopelijk krijg ik een boot
> Helaas geen B00T
2. Perform a power supply reset by unplugging the power cord, then push the power button in and hold for 10 seconds. Re-plug the power cord, and try to power on the computer.
- Komt op het "to-do" listje
> 3 maal gedaan, resultaat: nog steeds niets.
3. Please try to place your memory into different combinations of memory slots, like placing 2 memory into “DIMM1, DIMM3” or “DIMM3, DIMM1” or “DIMM1, DIMM2”…etc.(You may refer chapter "Hardware Information" in user manual for correct memory slot information)
- Komt op het "to-do" listje
> 3 verschillende banken getest, geen verandering in het resultaat.
4. Perform a clear CMOS procedure. Refer to the chapter "Haraware Information" in mother board manual for directions.
-Reeds gedaan, helaas geen resultaat.
> Ben erg eigenwijs, weer 3 keer gedaan, geen resultaat.
en kijk hier eens
http://support.asus.com/t...o=762&SLanguage=en-us
-ik ga stevig lezen geloof ik
>

en lezen wat ik wil, alle opties geprobeerd, zelfde vervelende resultaat; NIETS!!
begin er aan te denken om morgen ff naar de shop te gaan en dan testen met een sempron. Hopelijk is het bord dan dood, doet de CPU het iig nog. Bord kan ik ruilen, CPU niet.