Toon posts:

Bootscreen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een laptop gekocht van Packard Bell. Als ik m'n laptop opstart, dan zie je 2 keer Packard Bell staan. Die 1e keer is gewoon als je dat ding aandoet. Dan zie je t direct. Die 2e is net voordat je dat zwarte scherm van Windows XP ziet.
Nu is mijn vraag: hoe haal ik die 2e weg?

Toen ik alles had geformatteerd om vervolgens XP pro te installeren, was die 2e Packard Bell screen er niet. Dus het moet kunnen, lijkt me. Mijn laptop start ook trager op door die 2e PB bootscreen.

Alvast bedankt.

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:37
uuuh, door te formatteren is die nu tog weg?

http://specs.tweak.to/16567

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

skelleniels schreef op zondag 19 februari 2006 @ 19:11:
uuuh, door te formatteren is die nu tog weg?
Nee, want het is iets dat in de bios staat, niet op je harde schijf.

Wat je kunt doen is in de bios even kijken of silent-boot aanstaat en deze even uitzette zodat je je postscherm te zien krijgt.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:27

Ankh

|true

Hij wilt de 2de packard bell bootscreen weg halen en die heeft hij weg gehaald via een nieuwe install.. dus ik snap zijn vraag ook niet helemaal :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hij heeft 2 laptops waarvan er één logo al weg is? :9

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hij heeft 1 bootscreen al uit kunnen krijgen maar misschien wil hij de eerste ook nog zien te verwijderen ?

[ Voor 13% gewijzigd door Klitse op 20-02-2006 08:17 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
misschien is dit een optie voor je:

http://balusc.xs4all.nl/srv/twe-blh.html

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Bedenk wel dat als dit mis gaat je niet hoeft te rekenen op garantie, gezien je zelf in je bios aan het klooien bent. Daarbij zal dit niet eens per se nodig zijn in de meeste gevallen.

Verwijderd

Topicstarter
Rofl, sorry, kben een fool. Ik heb mijn laptop wel geformatteerd, maar ik hbe t daarna weer gereset zeg maar naar die fabrieksinstellingen want anders moest ik al die klote drivers weer gaan zoeken. had ik niet zoveel zin in. ik ging er van uit dat xp ze wel zou installen. nu heb ik die fabrieks instellingen :X zo dom. :P

Verwijderd

vind het wel beetje erg lui ja
ik zou lkkr weer formateren en nou wat meer meoite doen en inspanning doen en opzoek gaan naar die drivers.
want dit is iets wat je zelf kan en geen hulp voor nodig heb.

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, maar mijn vraag is: kan ik het nu ook zo verwijderen zonder alles opnieuw te hoeven installeren?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 02:13:
Jawel, maar mijn vraag is: kan ik het nu ook zo verwijderen zonder alles opnieuw te hoeven installeren?
Over welk bootscreen hebben we het nu precies, want voor zover ik weet heb je alleen in de post een PB logo en verder is het zo dat je gewoon het windowsXP scherm krijgt (en of daar een PB logo opstaat weet ik zo niet).

over welke heb je het nu precies
Pagina: 1