Toon posts:

Hoe kom ik erachter wel VGA driver ik nodig heb?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn (tijdelijke) PC geformateerd en Windows 98 er opgezet. Nu heb ik maar 16 kleuren. Ik moet dus een VGA driver hebben. Maar hoe weet ik welke ik nodig ben?

Jeroen

Verwijderd

mischien heel simpel maar download everest ,instaleer hem en met dat programma kan je dan zien wat van videokaart je hebt ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is wel handig als je er even bij vertelt wat je specs zijn. Zoek eens met Google naar [naam videokaart] + driver, dan moet je er wel uit kunnen komen :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! _/-\o_

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 10:43
Tsjongejonge he wat een niveau

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

mjah doe dan gewoon een Topic Report...

anyway, er zijn zat tools waarmee je de specs van je PC kan checken.
Lavalys Everest bijvoorbeeld. www.lavalys.com
helaas is de home edition geschrapt, maar je kan de 30dagen trial ook wel ff gebruiken.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Klik eens op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/insert_topicreport/1113048/0 linksboven het topic ;)

En inderdaad, de topicstarter laat maar nergens enige vorm van inzet blijken. We kunnen nergens uit de topicstart afleiden wat er allemaal wel niet is uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is dus niet de bedoeling hier op GoT. Dit topic gaat dan ook dicht met het vriendelijke verzoek om de Algemene gedragsregels (Netiquette) nogmaals rustig van A tot Z te doornemen :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.