Toon posts:

aansluiten N6800GT?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

(misschien hele domme vraag)
ik heb net een bijna compleet systeem aangeschaft,
Silentium T-2 kast met voeding (450 W)
Asus N6800GT videokaart
Asus A8N-SLI Premium
etc.

nu vraag ik me het volgende af:
op de videokaart zit achterop een extra soort power connecor. in de doos zit ook een verloopstekker hiervoor 2x molex naar 1x zo'n plug die in de videokaart past.
1. Moet ik dit gebruiken en de kaart directop de voeding aansluiten
2. Zo ja, moet ik dan 2 molexen uit de voeding op de verloopstekker aansluiten of kan ik volstaan met 1?

alvast bedankt!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:28

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
idd via deze power connecter op de kaart aansluiten op je voeding. Je kunt gewoon volstaan met eentje en zou het op een apart lijntje van je voeding aansluiten

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 08:47
Je zou de handleiding kunnen bekijken ;), ik weet dit niet, dus dit kan ik niet zeggen, heb nog geen kaart met zo'n aansluiting gehad. Ik weet wel wat je bedoelt.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt!

Beetje vreemd dat ze er dan een stekkertje van hebben gemaakt met 2 molex aansluitingen.. :?
en dat je nergens in manuals o.i.d. ook maar iets meer hierover terugvindt dan: "oh ja als uw kaart een extra aansluiting heeft gebruik die dan maar..." |:(

maar ja what's new

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:01
Ja, je moet je kaart op de voeding aansluiten.

Ik neem aan dat de molex stekkers aan de verloopkabel een doorverbinding is. Op 1 een stekker vanaf de voeding, de andere molex kan je dan weer op een ander apparaat monteren, bv een harde schijf.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:28

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Maikel205 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:38:
Ja, je moet je kaart op de voeding aansluiten.

Ik neem aan dat de molex stekkers aan de verloopkabel een doorverbinding is. Op 1 een stekker vanaf de voeding, de andere molex kan je dan weer op een ander apparaat monteren, bv een harde schijf.
Kan wel uiteraard, maar zou het persoonlijk niet doen. Gewoon via de voeding 1 molex stekker pakken en zonder verloop stekkertjes aansluiten op de kaart. Je kunt er dan wel een extra apparaat aanhangen, maar met een videokaart zou ik dat dus niet doen :)
Pagina: 1