Azareus NAT probleem met Speedlinq

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• donalduck
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-04 20:19
Goed het volgende is mijn probleem:

wij hebben sinds kort adsl van speedlinq 2048 down\1024 UP Maar al sik met azareus een Bittorrent wil downloaden komt de downloadsnelheid niet boven de 50 KB/s uit. Volgens mij ligt dat aan het feit dat Azareus een NAT fout aangeeft. Hoe kan dit en is het mogelijk om hogere snelheden te halen met azareus. Wij hebben een Copperjet 810 modem van allied data die opzich ook wel heel veel opties heeft wat betreft poortmapping e.d. (alhoewel ik hier verder geen verstand van heb) wat kan ik doen om de snelheid met azareus te verhogen

Groet,
Rene

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-04 22:07

r0b

Hallo Rene,

Heb je Het Grote Poortmappingsverhaal al eens doorgenomen?
Hier staan aardig wat tips en truuks in om port forwarding aan de gang te krijgen, wat vermoedelijk ook de oorzaak van jouw probleem is.

Succes. :)

p.s.
Bovenin heb je ook de optie "Search" staan; omdat GoT een vrij groot forum met veel gebruikers is, is deze vraag sowieso al een paar keer eerder langsgekomen.
Zoek bijvoorbeeld maar eens op azureus nat error, dan vindt je al veel topics terug met hetzelfde probleem.
Probeer dit in het vervolg eerst eens voordat je een topic opent.
Dit scheelt je ook weer een berg reacties als "Dit is echt niet zo moeilijk te vinden..." zoals hieronder alweer staat. :)

[ Voor 75% gewijzigd door r0b op 18-02-2006 23:02 ]

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-04 21:56
of lees dit eens door. Google is je vriend hoor. Dit is echt niet zo moeilijk te vinden...

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Verwijderd

Zie hierboven, je bent echt de eerste niet die hier tegenaan loopt.

Dit topic is gesloten.