[XP] Taakplanner doet niets*

Pagina: 1
Acties:

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2025
Mijn taakplanner start niets volgens planning. Wel wachtwoord ingesteld en gebruikersnaam ook administrator geprobeerd maar er gebeurd niets als de tijd komt. De task scheduling services is gestart en staat op automatisch.

Is er ergens anders in winxp pro nog een punt om de scheduling aan te zetten of iets dergelijks?
Ik heb verschillende programma's bestanden geprobeerd maar als de tijd komt zie je niets gebeuren ook zie je geen vermelding in log.
Wel als je hem handmatig start. Ik zet een job in de taakplanner en klik er met rechts op. Vervolgens handmatig uitvoeren. Dan start de taak wel in de logging met een afsluitcode 0.

Heb ook veel pagina's gezocht op google maar geen resultaat gevonden.

Iemand enig idee?

monta

• monta
sorry, de titel moet zijn: taakplanner doet niets

monta

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Al in de eventlog en task scheduler logs gekeken? :)

• monta
Ja de eventlog zegt helemaal niets en ook de taakplanner log laat niets zien. Wel als ik het handmatig start...

monta

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als alles helemaal niets laat zien, én er gebeurt helemaal niets heb je gewoon een verkeerde planning gemaakt. Wat staat er op 'Next run time' oid? :)

• monta
Nou, helemaal niets is wat overdreven want als de tijd verstreken is komt er bij vorige keer: nooit te staan en dit ook bij volgende keer. Bij laatste resultaat staat 0x0 en bij status helemaal niets.

monta

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Kan je een screenshot plaatsen van de instellingen van een geplande taak?
(oud topic, maar werd hiernaar verwezen door een nieuw gesloten topic)

[ Voor 34% gewijzigd door Rob op 25-02-2006 13:42 ]

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• monta
Hierbij een screenshot.
[img]d:\download\programma\taken.jpg[/img]

monta

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

monta schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:04:
Hierbij een screenshot.
[[url=d:\download\programma\taken.jpg]afbeelding[/url]]
offtopic:
Ik zou het even uploaden naar bijv. ImageShack. Op je eigen pc kunnen wij niet komen. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• monta
bedankt, hierbij.

Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/7435/taken6jn.jpg

monta

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

En nu de instellingen van een taak

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• monta
Bijv. in de screenshot (is helaas bijna niet te lezen) kun je zien dat bijv. gisteren maar nu heb ik hem al weer op vandaag gezet, acrobad reader gescheduled is om zeg maar 20:30 uur op 24 februari. Taak is ingeschakeld. Alles met betrekking tot accu's enz is niet aangevinkt zodat de taak moet gaan werken. Inmiddels heb ik service pack 2 van xp pro geinstalleerd maar dit mag niet baten. Ik heb acrobad als voor beeld geprobeerd maar ook (en daar gaat het me eigenlijk om) wintv scheduler zet er zelf een taak in die vervolgens niet automatisch start.

Handmatig dus wel, dan komt er ook een vermelding in de logging. Service task scheduler is automatisch gestart. Deze heb ik ook al gestopt en gestart maar nog steeds geen resultaat.
Ik wil eigenlijk geen scheduleprogramma van derden gebruiken omdat wintv automatisch een taak na het schedulen in windows scheduler plaatst.

Het zou te maken kunnen hebben heb ik gedacht met: XPantispyDE. Hiermee kun je allerlei windows zaken uit en aan zetten voor de privacy. Hier staat ook taakplanner bij. Maar deze staat met een stopbord en als ik dit wil deaktiveren dan kan dit wel maar ook hier van alles geprobeerd en de service draait gewoon. Geen virus op de pc en geen spyware..

monta

Pagina: 1