[XP] maximaliseren/actieveren lukt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• martindiepeveen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01-2024
Sinds vanochtend heb ik het volgende probleem (waarbij een herstart het probleem niet verhelpt):

Als ik meerdere programma's (maakt niet uit welke) heb geöpend kan ik niet meer wisselen tussen de vensters via de taakbalk. Pas nadat ik vier keer (of soms vaker) heb geklikt op het programma op de taakbalk wordt het venster actief. Ook rechtsklikken op programma's in de taakbalk werkt niet meer. Elders op de taakbalk is dit wel mogelijk. Programma's die ik probeer te actieveren knipperen wel nadat ik er op geklikt heb op de taakbalk.

Het ligt niet aan een geheugenprobleem want alt-tab'en werkt prima en er zijn geen rare dingen te zien in taakbeheer. Een taskbar repair tool biedt geen uitkomst. Ik heb geen speciale tweaks uitgevoerd sinds gisteren (toen alles het nog gewoon deed). Het probleem doet zich niet voor bij benadering van mijn PC via Remote Desktop. Het uitzetten van alle visuele effecten heeft ook geen zin. Ook heeft het geen zin om de groeperingsinstellingen via TweakUI te wijzigen.

Een search op Google in in GoT levert geen relevante hits op. Heeft iemand dit probleem ook of heb je tips, ik hoor het graag! Tot die tijd blijf ik nog even alt-tab'en.

Verwijderd

Als ik jou was zou ik even je favorieten en bestanden die verder nog in je profiel staan backuppen en dan je profiel wissen / opnieuw aanmaken.

Wellicht dat het dan wel weer werkt.

• martindiepeveen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01-2024
Hulde! Probleem opgelost! Bedankt man!