Toon posts:

koelvinen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hello,
Ik zou graag de koelvinen verweideren die nu op mijn grafiche kaart staan maar ik weet niet hoe. Ik heb me laten wijsmaken dat je dat in de vriezer moet zeten maar ik heb het nog niet geprobeert.

Danku voor de hulp.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:48

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Het koelblok zit dus vastgeplakt?

Je zou met een föhn het koelblok warm of heet kunnen maken, zodat de lijm zacht wordt. Daarna zou het makkelijker moeten gaan.

Je kan het ook met een vislijn/nylondraad proberen, de lijm als het ware doorzagen of trekken.

Trek niet aan het koelblok, maar draai 'm rond. Anders heb je kans dat je de chip van de printplaat rukt.

[ Voor 18% gewijzigd door PD2JK op 18-02-2006 20:43 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Helaas lijkt het erop dat je daar te snel doorheengeklikt bent, want deze eerste topic voldoet er niet echt aan. Je hoort namelijk uitgebreid, nauwkeurig en duidelijk te posten. Hier meld je niet exact welke videokaart je hebt, je spelt vinnen onjuist in topictitel en body en bovenal heb je datgene wat je zelf al weet nog niet uitgeprobeerd...

Begin eens dat alles voor jezelf op een rij te zetten, als je dat gedaan hebt en je houdt nog vragen over, post ze dan hier, maar meld erbij wat je zelf al gezocht en geprobeerd hebt en waarom dat nog geen antwoord opleverde :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.