Toon posts:

Iiyama AX3816 tft valt na 15 minuten uit, led blijft groen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb probelem met een tft monitor van het merk Iiyama, type AX3816U. Wanneer ik de computer start heb ik gewoon beeld. Echter na ongeveer een kwartier valt het beeld het weg. Het ledje blijft groen branden en wordt niet oranje. Zelfs niet als ik op de power knop druk!! 8)7
Het is overigens iemands anders monitor die vroeg of ik hem ff wilde proberen. Ik heb het ook op twee pc's geprobeerd. Kan iemand mij vertellen waar het probleem veroorzaak zou kunnen worden in dit geval.

ik zie nu dat het typenummer in de titel niet klopt, het moet zijn AX3816U

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 21:04 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:07

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Dat scherm lijkt me gewoon defect. Als je het met meerdere systemen hebt al helemaal.

Zit er nog garantie op? Iiyama komt het scherm zo bij je ophalen met een bestelbusje. :P

edit: lijkt me een oud beestje aan de foto's te zien op google images... er zal wel geen garantie meer op zitten dus...

[ Voor 26% gewijzigd door PD2JK op 18-02-2006 23:14 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Er zit volgens mij geen garantie meer op. Op zit moment zeg ik zelf ook dat het scherm defect is. :) Maar wat ik graag zou willen weten is waar het defect door veroorzaak wordt. Dus als iemand hier dat toevallig weet, kunnen we verder kijken.

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 21:49

_Christiaan_

Master of SOG

Kijk eens of je iets van het beeld kan zien, als je er met een grote lamp op schijnt. Misschien is je backlight kapot ofzo.

NOSIG