[3ds Max]Animatie renderen/cappen?

Pagina: 1
Acties:

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo, ik heb in max een animatie gemaakt, hoe kan ik dit nu filmen/cappen? Als ik hem gewoon render zie ik alleen een plaatje, dus ik neem aan dat ik wat instellingen moet veranderen ... moet ik nog andere software hebben om het te kunnen "filmen"? als ik zoek naar tutorials kom ik er niet echt uit.. misschien andere zoektermen gebruiken, maar heb dus nog niks kunnen vinden..

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-01 07:13

Just_I

What did you just say?

Kan je de animatie niet renderen naar iets van .avi, .mov of. wmv oid.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:47
Thrilled schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:03:
Hallo, ik heb in max een animatie gemaakt, hoe kan ik dit nu filmen/cappen? Als ik hem gewoon render zie ik alleen een plaatje, dus ik neem aan dat ik wat instellingen moet veranderen ... moet ik nog andere software hebben om het te kunnen "filmen"? als ik zoek naar tutorials kom ik er niet echt uit.. misschien andere zoektermen gebruiken, maar heb dus nog niks kunnen vinden..
Je moet bij je render settings instellen dat je van bijvoorbeel frame 1 t/m 100 rendert. Dat staat boven aan als je op f10 drukt.. Je kan als avi. renderen maar dat raad k je erg af omdat animaties renderen meestal lang duurd en als je pc crasht je gelijk alles kwijt bent.. Je kan veel beter naar jpg (of ander formaat) renderen en dan in adobe premiere ze achter elkaar zetten en er een avi van maken. 3d Max zal je frames automatisch nummeren.