Ola,
Op een laptopje wil ik xp opnieuw installeren. Nu heb ik een 40 gieg schijfje en een 60 gieg schijfje.
Normaal gesproken maak ik altijd 2 partities want ik vind het wel prettig om een image op de 2de schijf te zetten net als al mijn documenten, mp3's e.d.
Zo kan ik altijd de image terug zetten zonder al te veel data kwijt te zijn.
Nu doet het gekke zich voor.
Maak bij beide schijfjes 2 partities. Maar als ik daarna wil formatteren dan zegt hij schijf beschadigd of misschien scsi niet goed aangesloten o.i.d.
Wanneer ik geen partities maak dan formatteert hij wel de hele schijf.
Het is voor een noteboek. Zit geen floppy op.
Ik heb het alleen bij deze 2 schijfjes die van verschillende computers komen.
Ik heb deze melding nooit gehad en nu 2 x op 2 verschillende computers.
de derde en vierde schijf vandaag verliep zonder problemen. Nu zijn er waarschijnlijk wel oplossingen om straks met parition magic of zo aan de slag te gaan. Maar toch hoop ik dat iemand kan uitleggen hoe het komt.
Ik gebruik wel dezelfde xp cd die ik op die andere 2 schijfjes heb gebruikt. dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen
Op een laptopje wil ik xp opnieuw installeren. Nu heb ik een 40 gieg schijfje en een 60 gieg schijfje.
Normaal gesproken maak ik altijd 2 partities want ik vind het wel prettig om een image op de 2de schijf te zetten net als al mijn documenten, mp3's e.d.
Zo kan ik altijd de image terug zetten zonder al te veel data kwijt te zijn.
Nu doet het gekke zich voor.
Maak bij beide schijfjes 2 partities. Maar als ik daarna wil formatteren dan zegt hij schijf beschadigd of misschien scsi niet goed aangesloten o.i.d.
Wanneer ik geen partities maak dan formatteert hij wel de hele schijf.
Het is voor een noteboek. Zit geen floppy op.
Ik heb het alleen bij deze 2 schijfjes die van verschillende computers komen.
Ik heb deze melding nooit gehad en nu 2 x op 2 verschillende computers.
de derde en vierde schijf vandaag verliep zonder problemen. Nu zijn er waarschijnlijk wel oplossingen om straks met parition magic of zo aan de slag te gaan. Maar toch hoop ik dat iemand kan uitleggen hoe het komt.
Ik gebruik wel dezelfde xp cd die ik op die andere 2 schijfjes heb gebruikt. dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen