Toon posts:

'Goedkope abbo's /aanbiedingen', de haken?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
een tijdje terug had ik een topic geplaatst met een paar vragen over goedkope aanbiedingen. Deze werd helaas gesloten omdat aanbiedingen niet mogen. (Alhoewel het niet echt over een aanbieding ging, maar gewoon wat de nadelen van zoiets zijn.) Ik weet niet precies waar ik het nu moet vragen maar ik hoop en denk dat dit wel op de goede plek staat.
Vandaar heb ik nu een nieuw topic geopend, zonder een url naar een aanbieding. Je ziet wel vaker aanbiedingen van bv: 9.95 per maand en gratis samsung D600 etc. Deze zijn goedkoper en je krijgt nog een leukere telefoon ook dan een normaal abbonement.

Wat zijn nu de nadelen van zo'n abbonement? Zelf kan ik ze niet vinden. (Jullie weten hopelijk welk soort abbonementen ik bedoel)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 18:51 ]

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-02 19:54

Just_I

What did you just say?

Nadeel is voornamelijk dat je er een bepaalde tijd aan vast zit. Afhankelijk van de prijs van de telefoon en eventuele cadeautjes die je erbij krijgt is dit een aantal maanden tot een aantal jaar. Maar dit hoeft geen nadeel te zien, het ligt er maar net aan hoeveel je belt.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorry dat had ik vergeten te vermelden.
Er stond dat het 2 jaar was, alleen zonder belminuten. Maar ook bij veel normale abbonementen zit je er 2 jaar aan vast. En de belminuten bij goedkope 'normale' abbonementen zijn ook vrij weinig. (Dat is wel een klein nadeel natuurlijk 0 belminuten, maar voor die prijs valt dat dan nog reuze mee)

Je hebt vergelijkbare aanbiedingen met verschillende telefoons, de nadelen die je vaak zelf vindt, zoals geen belminuten zijn vaak miniem.

Tevens staat er bij meer uitleg: "op basis van sponsering." Wat heeft dit voor een invloed?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 19:04 ]

• Thimp
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-02-2023
De telefoon wordt dan waarschijnlijk "gesponserd" door de provider denk ik.

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-01 13:35
De algemene voorwaarden zijn bij elke site altijd de vinden. Lees die eerst eens door, dan wordt er een hoop duidelijk.

Bijvoorbeeld met die GSM abo's van 2 euro per maand, je betaalt dan eerst bijv. 12 euro per maand en later wordt je 24x10 euro weer teruggestort... zeggen ze :)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Groever schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:02:
De algemene voorwaarden zijn bij elke site altijd de vinden. Lees die eerst eens door, dan wordt er een hoop duidelijk.
Precies, met een beetje moeite kun je zelf het anwoord hier ook op vinden. Er zijn ook al meerdere topics over dergelijke aanbiedingen geweest in het verleden, het principe hiervan is nog steeds hetzelfde. Bovendien had je ook wel een moderator mogen mailen omtrend het vorige topic.

[ Voor 16% gewijzigd door Eggy op 19-02-2006 01:13 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.