Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows Defender - systemtray icoon niet altijd zichtbaar*

Pagina: 1
Acties:
  • 703 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Heb zojuist Windows Defender geinstalleerd. Wat mij opvalt is dat het icoontje van de Defender tijdens de installatie even in de taakbalk komt te staan en daarna verdwijnt. Ook als het programma via het startmenu geopend wordt of er een scan gedraait wordt is het icoontje niet in de taakbalk te zien. Het icoontje is alleen even te zien wanneer er manueel naar updates gezocht wordt. Aangezien MS AntiSpy dit wel had vroeg ik me af of dat dit hoort. Alvast bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door tommy6 op 18-02-2006 17:39 ]

Verwijderd

Hier staat je antwoord:
The system tray icon for Windows Defender (Beta 2) will not be visible if no action is needed. This is expected behavior.
Verder, hoort dit niet beter in het [rml][ Ervaringen] Windows Defender Beta *[/rml] topic?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 22:12 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

"Windows defender vraagje" zegt niet echt veel over je eigenlijke vraag - daarnaast is Windows Defender niet echt iets voor Windows Operating Systems - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operating Systems >> Beveiliging & Virussen

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 22:12:
Hier staat je antwoord:

[...]

Verder, hoort dit niet beter in het [rml][ Ervaringen] Windows Defender Beta *[/rml] topic?
offtopic:
Vragen in een ervaringen topic zijn niet zo makkelijk vindbaar, vandaar dat je beter dan een nieuw topic kunt openen. :)

Signature

Verwijderd

Ik schop dit even naar boven, want in mijn oude versie bleef Defender bij mij netjes in de taakbalk staan, maar nu met de nieuwere versie niet meer. Ik heb de optie "choose when the Windows Defender icon appears in the notification area" op "always" gezet en dat leek na de instalatie te helpen, maar nu is ie weer kwijt, ondanks het feit dat ik er niets aan verandert heb (die optie stond nog steeds op always). Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Of nog beter, een oplossing?