[Coax} andere mogelijkheden voor coax signaal

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 20:17
Hi,

Ik zit met het probleem dat ik in mijn appartement 1 aansluiting in een uithoek heb...
Daar staat mijn tv op aangesloten, maar ik wil meer :D

Nou vroeg ik me af wat voor draadloze oplossingen er zijn?
Ik wil namelijk evt mijn Windows MCE uitbreiden met een tv kaart en dan ook op deze kamer alles kunnen!

Kabels trekken kan alleen niet :(
Langs de plinten -> deuren die niet dicht kunnen
Door de muren -> tis huur en de muren zijn keihard .. krijg er niet eens een spijker in.
Onder de vloer, daar wordt mijn beneden buurvrouw niet blij van :D

Kortom ik zoek iets draadloos. Maar ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen met zoeken.
Ben ooit bij de MM geweest en die hadden een verhaal over een of ander apparaat a 150 euro...
Iemand enige tips waar ik moet beginnen met zoeken? En in welke richting ik de prijzen moet denken?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

je begint met zoeken op de trefwoorden die je zelf geeft, deze vraag is al vaker langs geweest en dit is niet zo makkelijk te realiseren, zie deze zoek opdracht:

[search=draadloos coax]

Hier vind je vele topics met dezelfde vraag, een vraag nog een keer stellen is niet de bedoeling als je het zo makkelijk kan vinden (en als je niet tevreden bent met die antwoorden, is het ook nutteloos opnieuw de vraag te stellen, je gaat dan niet ineens andere antwoorden krijgen).

[ Voor 44% gewijzigd door JvS op 18-02-2006 16:46 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.