Toon posts:

[Downloadmanager] Gigaget

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/7413/giganetscreen5av.jpg
Een oplossing voor overbelaste servers is het downloaden te verdelen over meerdere servers. Want populaire bestanden staan meestal op meerdere plekken op het web. Een downloadversneller als Gigaget kan je hier prima mee helpen. Deze manager integreert prima in zowel Firefox als Internet Explorer. Zodra een download gestart wordt, kijkt het programma of de gevraagde bits en bytes ook ergens anders te halen zijn. Indien dit het geval is, worden verbindingen naar meerdere servers gestart. Zo behaal je in vrijwel alle gevallen de maximale downloadsnelheid van je verbinding.

Ook is het handig om de downloads in diverse rubrieken op te delen, zoals 'Game' of 'Music'. Op die manier zijn al je bestanden makkelijker terug te vinden. Verder kun je prima schuiven in de lijst, zodat je bepaalde bestanden prioriteit geeft, en is je favoriete virusscanner te koppelen voor wat extra veiligheid. De ingebouwde registeraanpassing voor computers met Windows XP Service Pack 2 geeft je nog wat meer downloadkracht. Voor elke serieuze downloader vormt Gigaget een prima downloadmanager met voldoende functionaliteit en vooral veel snelheid.
Free and safe
• 100% free
• No adware or spyware
• No registration allowed
• Data transfer encrypted

Easy to use and manage
• Simple and advance mode, fit for both rookies and advanced users.
• Powerful Task Manager, easy to organize downloaded files

More than fast
• Ultra-fast download speed experience
• Auto data integrity validation and correction
• Import/export download list, easy to share with friends

Multi file formats and browsers Support
• Compatiable with major browsers-Internet Explorer, Mozilla/Firefox, Maxthon
• Major streaming protocol support, including MMS/RTSP/Flash
• Intelligent Web Analysis, helping you find the URL (out of a web page) to download

Advanced Intelligent Functions
• Intelligent Disk Cache system which protects your hard disk from high-speed download.
• Intelligent Prompt System, providing useful information and suggestions for each specific
situation.
• Unique Error Diagnosis function, helping users find the reasons and solutions on failed
tasks.
Hier te downloaden

Op het eerste gezicht een irritante downloadmanager die nooit doet wat je wilt. Na het programma geïnstalleerd te hebben bleek dit toch enigszins meevallen. Het programma zit er strak en overzichtelijk uit. Het geheugen gebruik valt mee, maar 10 MB. Over de snelheid ben ik zeker te spreken. Een gemiddelde snelheid van rond de 400 kb/sec op een verbinding HetNet SnelSurfen 4096/256 verbinding

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:25
Deze scraped het zeker van filemirrors.com of niet?

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Is dat een dikke banner die bovenin staat..?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:55:
Is dat een dikke banner die bovenin staat..?
Nee, gewoon een screenshot van het programma.
eXistenZ_NL schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:51:
Deze scraped het zeker van filemirrors.com of niet?
Ik zou het niet weten. Hij zoekt in ieder geval wel verschillende mirrors voor het bestand dat je aan het downloaden bent.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:57:
[...]

Nee, gewoon een screenshot van het programma.
:D

Ja, zover was ik al.. ;) Ik doel op die balk in je screenshot, waar ''More Than Fast'' instaat.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:59:
[...]

Ja, zover was ik al.. ;) Ik doel op die balk in je screenshot, waar ''More Than Fast'' instaat.

Ja, dat is een banner. Verder niet zo storend, heb het programma toch 9 van de 10 keer geminimaliseerd staan :+

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:59:
[...]

Alsof die zonder banner sneller werkt..
Je download wat, zet dat proggie onder in je taakbalk, en weg is die banner.

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik kan mij nog herinneren dat DAP ook automatisch zocht naar mirrors en FDM kan het ook als je het aanzet. :)

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:25
Iig heb ik 'm ook geinstalleerd, en ik moet zeggen dat het erg prettig werkt :)

There is no replacement for displacement!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
sorry geen download progie voor mij.

hij kan niet van rapidshare downloaden. (ok is bij elke downloadmangager zo als je geen betaald lid van rapdishare bent maar toch) hij kan er ook niet met maar 1 mirror van downloaden.

ik hoop echt dat IE/windows/microsoft/billy nog eens inziet dat hun downloadmanager in IE beter moet zoals bv. ondersteuning voor mirrors en dat je een download kan resumen. maarja tegen wie zeg ik dat. kan het net zo goed tegen mijn muis roepen :P.

Tab bladen hebben ze gelukkig nu wel door dat ze die er wel beter in kunnen doen _/-\o_

Verwijderd

kami124 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:56:
sorry geen download progie voor mij.

hij kan niet van rapidshare downloaden. (ok is bij elke downloadmangager zo als je geen betaald lid van rapdishare bent maar toch) hij kan er ook niet met maar 1 mirror van downloaden.

ik hoop echt dat IE/windows/microsoft/billy nog eens inziet dat hun downloadmanager in IE beter moet zoals bv. ondersteuning voor mirrors en dat je een download kan resumen. maarja tegen wie zeg ik dat. kan het net zo goed tegen mijn muis roepen :P.

Tab bladen hebben ze gelukkig nu wel door dat ze die er wel beter in kunnen doen _/-\o_
Ik zou het niet tegen je muis roepen. Het zou alleen maar een hoop frustraties opleveren en ook je muis kan je niet helpen!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:31

Nitai

Live the life you love.

ach ik wacht nooit op downloads :) gewoon aanzetten en iets anders gaan doen. Toch bedankt! Ik maakte vroeger dankbaar gebruik van DAP en Getright.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1