Toon posts:

remote desktop probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb remote desktop draaien en dit werkt op zich prima,
maar ik krijg toch iets niet voor elkaar.

De enigste taak van de client pc is het aansturen van een beamer, ik wil de client dus besturen vanaf mijn host. opzich werkt remote desktop wel.

het probleem is alleen dat als ik via remote desktop inlog op de client er dan op mijn beamer verschijnt van computer is vergrendeld. is het ook mogelijk dat je gewoon het beeldscherm ziet eventueel met een ander programma?

alvast bedankt

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
Je zou het kunnen proberen met een VNC distributie :) :

RealVNC
TightVNC

Probeer maar wat ermee te spelen, werkt ook best leuk, je kan het zelf webbased besturen. Een mooi punt van deze vorm van Remote Desktopping is dat je computer zichzelf niet locked.

[ Voor 22% gewijzigd door NiteSpeed op 18-02-2006 14:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
NiteSpeed schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:57:
Je zou het kunnen proberen met een VNC distributie :) :

RealVNC
TightVNC

Probeer maar wat ermee te spelen, werkt ook best leuk, je kan het zelf webbased besturen. Een mooi punt van deze vorm van Remote Desktopping is dat je computer zichzelf niet locked.
dankje het werkt perfect :P

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 23:35
Of remote assistance ? Zit standaard in windows en doet ook wat je wil...

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Verwijderd

Mja, ten eerste is dit echt niet zo moelijk zelf uit te zoeken (console session etc.) en ten tweede voldoet je topic(titel) niet aan onze eisen. Neem in het vervolg even de regels door die gelden in het betreffende subforum.

Dit topic is gesloten.