Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 12:44 ]
Wat bedoel je met delen? je kan bijv bestands-printer delen en bij geavanceerd optie internet delen heb ik beide opties al aangevinkt.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:36:
Als je windows xp hebt kun je bij eigenschappen van netwerkaart A kiezen voor delen (of share).
Vervolgens zal netwerkaart B automatisch ingesteld worden. Check naderhand even of je pc (die geen internet heeft) in dezelfde ip-range zit als netwerkkaart B. Zou moeten werken.
Succes!
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
public void ik()
Heb het aangepast, maar kan ook alleen maar pingen maar geen inet. En volgens mij hoef ik geen proxy in te stellen bij IE.Daantjuh schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:39:
Je moet bij B niet de DNS op 192.168.9.1 zetten maar de standaard gateway. DNS op automatisch.
En wil het niet via een Wizard instellen, wil graag weten hoe het in elkaar zit.
De balangrijkste dingen zijn: netwerkkaart op pc A waar het internet binnenkomt delen en netwerkkaart 2 voor het LAN op vast IP en subnet zetten, dan op pc B de netwerkkaart in dezelfde ip range en subnet zetten met als gateway het adres van pc A. Theoretisch zou dan alles moeten werken.Hari-Bo schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:01:
Ik kan vanaf Computer B niet de router pingen (192.168.123.254).
En wil het niet via een Wizard instellen, wil graag weten hoe het in elkaar zit.
Maar als dat bij jou allemaal al goed ingesteld is....probeer dan toch gewoon die wizard maar eens.
public void ik()
Jij wilt dus kennelijk dit:
1
2
3
4
5
6
| PC1 <------------> ROUTER ^ | | v PC2 |
ipv dit:
1
2
3
| ipv PC1 <--------->ROUTER PC2 <------------^ |
[ Voor 52% gewijzigd door 0siris op 18-02-2006 14:04 ]
ach...in een volgend leven lach je er om!