Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logitech QuickCam Messenger eigen wil?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Na een paar maanden inactiviteit heb ik maar eens besloten om die webcam weer uit de kast te halen maar nu wil dat ding opeens niet meer werken. Heb van alles op m'n systeem geprobeerd (verschillende usb poorten, troubleshooting), maar de Logitech software blijft maar zeggen dat die unplugged is (zoals je kunt zien op de screen).

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/4982/error6bw.jpg

Anyway, ben dus gisteren hiermee naar iemand anders geweest om het op zijn systeem te testen en de cam deed het perfect!

Dus heeft iemand misschien een idee waar het aan kan liggen?

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Nieuwste drivers gepakt van de logitech site? En zowiezo éérst software installeeren en dan pas de camera in de USB steken.

Default blanke hetero

Verwijderd

Topicstarter
Beiden gedaan (natuurlijk eerst de oude verwijderd) en weer hetzelfde probleem. Heb de USB drivers overigens ook geupdate.

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/7416/unplugged9os.jpg

[edit] zoals je dus ziet doet de ingebouwde microfoon het wél...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 13:36 ]

Verwijderd

Hmm, zo'n ding heb ik hier ook nog staan. Al tijden niet meer gebruikt, maar ik meen me nog te herinneren ook deze problemen gehad te hebben. Als ik zin heb zal ik em weer es proberen aan te sluiten.

Verwijderd

Ik had het zelfde probleem, tijd aan het klooien geweest voor ik het werkend had, op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik het had opgegeven. Paar dagen en reboots later ging XP ineens de webcam installeren en werkte ie. :{

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:22

Super_ik

haklust!

windows xp? daar hoef je toch geen driver voor te installeren, zit er standaart al in?
un-install je driver eens en prik hem dan opnieuw in je pc

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Topicstarter
Super_ik schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:31:
windows xp? daar hoef je toch geen driver voor te installeren, zit er standaart al in?
un-install je driver eens en prik hem dan opnieuw in je pc
Nope, dan herkent ie hem niet. :(
Pagina: 1