Betreft de : softwarelijst XP home.
Stel je zoekt op GOT en google op he tvolgende in zowel NLs als Engels en gepermuteerd met navolgende woorden: software+list+black+white+xp+home+vertical
Maar je vindt niet wat ik op mijn pc tegen kom.
De softwarelijst (die je in 'configuratie' aan kan klikken) bevat hele stukken zwart-witte verticale balken als ik scroll.
De pc is een antec kast met coolermaster 350 true power, 1 gig ddr4200 van geil, amd 3500+ met zalman cu, XFX 6600 gt op een asus a8n sli met onboard ethernetpoort en sound. OS = win xp home. 3 mbit adsl van xs4all.
Mijn drivers zijn altijd up to date, of 1 versie terug als de laatste niet lekker werkt.
Gescand heb ik met mcafee en spybot S&D, MS antispyware. Dit overigens doe ik (de pc dan) elke nacht tijdens het slapen gaan automatisch.
De boel is helemaal op orde, op de vreemde wit zwarte balken na dan.
Ik kan software verwijderen en toevoegen, dus niks aan de hand of....:
Is dit een voorteken voor....? iemand dit ooit gezien? kan het ook weg?
Stel je zoekt op GOT en google op he tvolgende in zowel NLs als Engels en gepermuteerd met navolgende woorden: software+list+black+white+xp+home+vertical
Maar je vindt niet wat ik op mijn pc tegen kom.
De softwarelijst (die je in 'configuratie' aan kan klikken) bevat hele stukken zwart-witte verticale balken als ik scroll.
De pc is een antec kast met coolermaster 350 true power, 1 gig ddr4200 van geil, amd 3500+ met zalman cu, XFX 6600 gt op een asus a8n sli met onboard ethernetpoort en sound. OS = win xp home. 3 mbit adsl van xs4all.
Mijn drivers zijn altijd up to date, of 1 versie terug als de laatste niet lekker werkt.
Gescand heb ik met mcafee en spybot S&D, MS antispyware. Dit overigens doe ik (de pc dan) elke nacht tijdens het slapen gaan automatisch.
De boel is helemaal op orde, op de vreemde wit zwarte balken na dan.
Ik kan software verwijderen en toevoegen, dus niks aan de hand of....:
Is dit een voorteken voor....? iemand dit ooit gezien? kan het ook weg?
[ Voor 10% gewijzigd door notsonewbie op 18-02-2006 13:10 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)