[V&A]Op zoek naar een ervaren programeur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Even een vraagje...

Mijn vader is al bijna z'n hele leven programeur. Nu heeft hij het zo druk (het gaat goed met het bedrijf) dat hij heel hard hulp nodig heeft. Hij heeft al verschillende mensen aangenomen (zelfs uit het buitenland) maar niemand kon de rol vervullen. Het blijkt zo moeilijk te zijn een programeur te vinden die aan de eisen voldoet dat ik heb aangeboden om te proberen mee te zoeken.
Op Got lijkt mij de kans het grootst te vinden wat hij zoekt.

Mijn vraag is.... wat zijn de regels wat dat betreft voor dit forum? Ik heb er niets over kunnen vinden. En in welk forum hoor ik dit te plaatsen?

Werving is niet toegestaan

[ Voor 26% gewijzigd door Longbeard op 18-02-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Stop het in je signature. Het is niet de bedoeling dat je mensen gaat werven op GoT, dus dat is de enige mogelijkheid. Overigens is Buyers Zone bedoelt voor T.net en niet voor GoT.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ok, bedankt voor de tip. Ik snap dat GoT hier niet voor is bedoelt. Als mijn vader niet echt in hoge nood zou zitten zou ik het ook niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Al eens gedacht aan sites zoals Monsterboard trouwens? Denk dat daar meer mensen kijken die ook daadwerkelijk werk zoeken dan hier :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

GoT en Vraag & Aanbod geven geen mogelijkheid voor het plaatsen van personeels advertenties. Er komt in de toekomst wel een dergelijke mogelijkheid, echter is het nu nog te vroeg om mede te delen wanneer deze mogelijkheid er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ok, pardon me :)

Wel een goed idee b.v. in combinatie mat een rating systeem zoals dat ook op de frontpage staat! Dan krijg je volgensmij een redelijk betrouwbaar beeld van iemands kennis en op welk gebied.
Pagina: 1